Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 734 ggr
Anna
4

Hästfoto iFokus fyller 7 år!

Tänk att det redan gått 7 år! Den 5 maj 2007 lanserades Hästfoto iFokus, och idag är vi över 2700 medlemmar. 

För att fira tänkte vi ha en liten utlottning: alla som skriver en kommentar i den här tråden är med i dragningen! Vinnaren får en 20x30cm utskrift av valfritt foto. Ni har till och med måndag den 12/5 på er att lämna en kommentar. Dragningen sker tisdag den 13/5 och vinnaren kontaktas via PM. Endast för medlemmar.

Tack för 7 givande och spännande år - nu satsar vi på många fler!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Anna
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bjuder på en liten flashback också, dagen till ära! Såhär såg sajten ut "back in the days", detta var runt 2008… :)

annaattlid.se

Anna
5
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

… och i februari 2010 blev vi utsedda till Månadens sajt!

annaattlid.se

ROCCAM
3

Jag är ju en hyfsat ny medlem, så det är riktigt kul att se hur det såg ut förr. Grattis till sju år! Jag hoppas det blir många fler därtill då jag personligen trivs riktigt bra och här - siten är väldigt givande på många sätt med fantastiska admins och fina medlemmar :)

Cronsell
1

Åh vad kul :D

Besök gärna min blogg, eller gilla mig på facebook :)

CarolinePettersson
2

Jag har bara varit aktivt det senaste året, men kul att se vilken förändring Hästfoto har gått igenom :)

Lind3n
2

Åh wow! jag är ny här, men det är ett jättefint forum verkligen! grattis till ett bra jobb :)

The_snow_falls
2

Även jag är ny här men kul att få se hur annorlunda det såg ut förr. Sidan har verkligen blivit fin nu :D

Loviisaa
2

Även jag är hyfsat ny här! :D Tycker det är en super rolig sajt!

Besök gärna min blogg! 

Lovisaanderssonn.horseworld.se

Anna
2

Välkomna hit all ni som är nya! 🙂

På tal om sajtens utseende så är det jättekul att kunna jämföra #1 med hur det ser ut idag. Det är även väldigt spännande att det snart kommer en helt ny version av iFokus, med ett förbättrat utseende återigen! Här kan ni läsa mer om det, och även se ett litet smakprov på hur det kommer att bli.

annaattlid.se

Denna kommentar har tagits bort.
Anna
2

Nu har vi dragit en vinnare i utlottningen utav en 20x30cm utskrift, grattis till Lind3n (#6)! Du har PM. :)

annaattlid.se

Inlägget är låst för nya kommentarer