Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 561 ggr
tm-l
0

Fototillfällen 2014

Vad har ni för fototillfällen att dela med er av i år? :)

Jag bor i Skåne så skulle behöva lite tips här nere men skriv gärna i resten av Sverige också! :)

event-bilder
0

Alla tillfällen som bjuds. 

Är nere i skåne till och från och fotograferar även där nere men har utgång punkt dalarna. ser fram emot att åka på lite mer saker här hemma istäletl för bara Falsterbo, fälttävlan i malmö, göteborg och Stockholm. 

Har funnit en väldigt bra gren och det är fälttävlan/fältritten/fältprovet. (tror jag det heter. ) 

Passar mig väldigt bra som är pälsallergiker då jag kan vara ute hela tiden.

// Mathias Eriksson Event-bilder.se

MatildaSjöberg
0

Kommer fota på Bollebygd nu i påsk. Kungsbacka elit omg.3 nästa vecka. Derbyt i Alingsås i Juni och massa andra små jag inte kommer ihåg nu 😇 Samt en privat fotografering och ett bröllop 😣

ROCCAM
0

Jag har inte sådär jättemycket att dela med mig av,
men här två tillfällen jag har markerat i kalendern…

6 JUNI - Nationaldagsgaloppen på Gärdet i Stockholm.
Jag var på plats förra året, och kommer garanterat se till att vara där i år igen.

15 JUNI - Svenskt Grand National på Strömsholm.
Tävlingar i steeplechase/häcklöpning. Var där för första gången förra året och fick verkligen mersmak - så jag ska försöka se till att vara på plats i år igen.

maddefoto
0

Den 27-29 Juni är det dressyrtävling som Gripens ryttarförening håller i, det är från LB:1 upp till FEI har jag för mig. (Ponny).

Jag själv ska tävla den 29 i LA:1 så det skulle vara kul om det finns någon fotograf den dagen 😉

penphotography
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

29 maj - 1 juni Åsbo Driving, Åsbo Ryttarförening
Körtävling i Ljungbyhed (Herrevadskloster), lätt till svår klass. Dressyr torsdag och fredag, maraton lördag och precision söndag.

4-6 juli Skånska Körsällskapet
Körtävling i Flyinge, lätt till svår klass. Dressyr fredag, maraton lördag och precision söndag.

HÄR kan man läsa om hur en körtävling går till.

Bilden är från maratonmomentet.

~Penna~

Medarbetare på Körning iFokus

FotoAlle
0

Nu ska vi se…

Nu i helgen

Botkyrka Ridsällskap fälttävlan

Nästa helg

Sundbyholm ponnyallsvenskan Elit hoppnig mm.

Sen kommer hopptävling på Gripens RF, Fälttävlan i Johannesberg och Hofors mm.