Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 210 ggr
LindaKarlstrom
0

Sto- och unghästpremiering samt fölmönstring 2007

Någon som ska på sto- och unghästpremiering samt fölmönstring 2007 i Kalix? Den är nu på söndag! :)

Jag ska dit, och måste stiga upp 03.45 för jag ska åka från stallet 04.30. Jäklar vad jag kommer vara trött på måndag:P

Jossa
0

Nope, jag ska ju inte det. Men jag gick upp 05.00 i fredags och lördags för russpremieringar, och det tyckte jag var tidigt!

LindaKarlstrom
0

#1. Allt är relativt :P

[Quellii]
0

Åh :D Hoppas jag kan :) Måste fixa skjuuuuts och det är inte det lättaste :P xD Var och när är det?

LindaKarlstrom
0

#3. Söndagen den 2 september på Björknäs Herrgård i Kalix =]

LindaKarlstrom
0

upp en bit ;)

Marija
0

Väntar på att se resultatet (om jag förstått rätt, ska du fota xD) ;)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

LindaKarlstrom
0

#6. Japp det ska jag :) Vet dock inte hur mkt fotande det kommer bli då det enligt vädret ska regna hela dagen x__x

Marija
0

#7 Ajdå.. Hoppas du får EN bra bild iallafall..

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

[Quellii]
0

Får se hur det blir, skulle fråga min käre bror om skjuts, men han drog ut ikväll så han kanske inte kan imorrn då ;P

LindaKarlstrom
0

#9. Elak broder du har ;)

Kristiansson
0

För långt för mig att åka =/

Cavello
0

Men var glad att du kan åka x/ Är fortfarande sur över hur man kan lägga en fölmönstring på en skolfredag kl.8 på morronen :(

xD

Kristiansson
0

Haha typ   x)    Det är lite sjukt att lägga den så faktiskt =O

LindaKarlstrom
0

Nu är jag hemma! Var bara där när halvblodsfölen visades för sen var vi tvugna att fara hem med Dessan och Fölis. Foton på fölis kan läggas upp om någon är intresserad. Dock blev inte fotona superbra :/

AnnaJohansson
0

Visa oss Linda :D (A)