Varmblod
Tycker dock att det är väldigt lite varmblods bilder här på Hästfoto. Så då får väl jag bidra med en bild från i våras :) Hästen heter Diana. Dock lite jobbig bakgrund. Men tyvärr var hela området relativt tråkigt. Dock skulle jag velat att hästen varit utan grimma. Men vad gör man när det inte är ens egna hästar.
Ni som har tråkigt får gärna klaga lite ^^,
Bra att du tar initiativet till mer varmblodsbilder(; Men eftersom jag nu är sjuk så är jag ju bara tvungen att klaga som du skrev
Jag har nog aldrig sett ett gult hus i bakgrunden från en hage x) Bakgrunden är alltså tråkig och hästen ser även hon lite uttråkad ut, ÄVEN fast han har öronen fram;) Inte heller så kul att se en smutsig häst. Väldigt söt häst i övrigt! Vinkeln ser lite annorlunda ut också, men jag vet inte om jag ser fel.. Det ser ut som kortet är pyttepyttelite underifrån taget, vilket gör bilden annorlunda. Men det kanske bara är jag som ser det (A) Har faktiskt inget att klaga på på färgerna ;)
Säger lite som förgående talare, halvtaskig bakgrund, lite surt med smutsig, halvsovande häst. Men det är bara att försöka igen :)
Mer bilder på varmblod vill vi ha :)
Jag kan för tillfället tydligen inte ladda upp någon bild!

Hihi x) Min gamla tråd. (Jag postade bilden #0) Och jag håller helt med er x) Förstår inte varför jag postade den.. men det är klart, man utvecklas hela tiden och bilderna blir bättre och bättre, och dom gamla håller inte måttet.. lite OT..
#4 Vilken söööt :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#7 haha, Charlie är pansionerad travare och uppmot 14 år om jag inte misstar mig helt fel :)
Vilken underbar bild, lite tajt beskuren kanske!

#6 Usha många flugor =(

#8 ojdå x) haha, ser ut att va yngre endå ;P men söt

#12 Awww :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Zlatan Blou-efter samma hingst som en av våra hästar tom ;P ritkigt bra travare..