Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 120 ggr
Ankilika
0

för bra för att vara sant?

Ååh, när jag tittade runt på blocket imorse såg jag en canon eos 400d till salu med alla "orginal"tillbehör, 4gig minne och nåt objektiv (minns inte va de va för nåt) för ca 6500:- eller nåt sånt. sen när jag skulle visa mamma nu så var annonsen borta :( liiite ledsen jag blev.
tror ni att de va nån som ba luras eller att nån redan har hunnit köpa det? (de verkade ju lite för bra för att vara sant)

Marija
0

Jag vet faktiskt inte. Men det var ett himla bra pris. Säljaren kanske ändrade sej. Nej, jag vet faktiskt inte. Men det var ju jätte synd.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Cavello
0

Ingen aning. Men det var ett bra kap om säljaren skulle vara seriös :)

divansson
0

ojoj.. inte illa alls.. synd att den försvann :(

Ankilika
0

ah, men nu har jag hittat en på tradera.com som vi kanske ska buda på :) känns inte så säkert att köpa något därifrån men vi får se.

divansson
0

#4 nja, ingenting är 100 säkert.. finns alltid risker man måste ta, men om man lägegr ett bud / köper och får det så gäller det att man betalar där det hämtas.. smart som man är har man ju själv blivit lurad :P fast de va bara 200kr det handlade om, men ja han som tur va inte betala.. :P

Emelie-G
0

#5 Fast det är ändå inte helt säkert, när man betalar vet man ju inte vad som ligger i kartongen.

divansson
0

#6 nä, iofs, men liite säkrare iaf :P men får vel öppna den i stället man hämtar den på kanske.. eller skaka om den haha

Kristiansson
0

tja man kan jue aldrig veta =S

Ankilika
0

jo, men han som säljer den bor i västerås och jag umeå :p så de lär ju inte hända. man får väl snacka med personen i telefon och skulle man bli lurad så får man vara snabb på att polisanmäla.