Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1293 ggr
Spader-EliN
0

Mina Elmiabilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

lite sent sådär kommer mina elmiabilder ^^ jag har valt ut nåra av mina personliga favoriter redigerat dem lite lätt, alltså färger *på vissa* och beskurit

Nu vill jag gärna höra era kommentarer ^^

fyrspanns-ekipage

Spader-EliN
0

New foresthingsten Esse Golden Boy

Spader-EliN
0

ännu en bild på golden boy

Spader-EliN
0

Carnaby Patrick Hooligan "Packie" Connemarahingst 2a i årets ponny och min favorit

Spader-EliN
0

welsh sect C hingst som jag glömt vad den hette otrolig utstrålning men var väldigt spänd i semifinalen så den hade svårt att visa upp bra gångarter så han åkte ut redan där

Spader-EliN
0

shettis sto som också deltog i årets ponny, jättefint sto :) rörde sig jättebra för att va så liten

Spader-EliN
0

Årets kallblod, ett jättetråkigt *förlåt* ardennersto fick en bild på den när den hade öronen framåt enda gången jag såg det på den hästen, hon gick typ och sov

jojjehanna
0

# Tallylyn Abel

jojjehanna
0

Skulle stå #4 ovan

jojjehanna
0

#5 Emmeros Dianah

Marija
0

#4 Vilken snygging!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Kristiansson
0

*suck    Önskar verkligen att jag va där och fotograferade alla fina hästar på elmia =/

Granatapple
0

#0 Jätte fin bild. Man kan önska att fotot var taget i samma bivå som ekipaget, men jag tycker att fågelperspektivet dock fungerar riktigt bra just här. Bilden är dock lite sned och skulle behöva rätas upp (se horisont) Annars mycket fin bild. Flaggstången kanske är lite ivägen, men på något lustigt sett passar den ändå in.

#1 Trevlig bild. Synd dock att ryttaren kollar bort. Annars har jag inte så mycket att klaga på. Hästen står fint och ser allert ut, trots allt folk i bakgrunden ser den inte rörig ut. Det enda som ser lite lustigt ut är att en av flaggstångarna komer upp bakom ryttarinnans huvud.

#2 Ännu en mycket fin bild. Hade dock blivit bättre om man tagit i ett lite tidigare steg, nu ser hästen lite soft ut. "Pinnen" från staketet känns dock ganska störande. liksom människorna i bakgrunden, särskilt den med blå jacka. Annars som sagt en mkt bra bild.

#3 Mkt fin uppställningsbild! Man hade dock önskat att hästen stått framåt med höger framben, så att man får se alla ben! Det ända som jag stör mig på är människan som står precis under hästens mule, den tar för mycket attention. Annars mkt lyckat!

Nej, det får räcka för mig, men samtliga bilder var underbart fina! Bra jobbat!

Spader-EliN
0

#12 Tack så mkt för kommentarerna

jag brukar inte heller gilla bilder som är tagna "uppifrån" men på den bilden funkade det. tänkte räta ut bilden men då såg hästarna så snea ut.

Misprize
0

Jag gillar den med den vita hästen :) Mycket snyggt.

Kristiansson
0

Connemarahingsten var urläcker ;D

Spader-EliN
0

#14 #15 Visst är han läcker ^^

Spader-EliN
0

*lala upp*

HugoBoss
0

#5, väldigt fin bild på Diana. men måste bara tillägga att bara för att de är små, betyder inte att de rör sig sämre än en stor . Det finns vääldigt många shettisar som rör sig väldigt bra !

Hedman
0

fina :)