Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 468 ggr
Lininaa
0

Ponnyutställning

I dag har jag varit på ponnyutställing. Det var första gången jag fotade på utställning, så det var väl mest för att lära mig, se hur det är och så (: Blev en hel del bilder. Tänkte visa 5 stycken här och vill gärna höra vad ni tycker. Om det är många bilder, behöver ni ju inte komenter alla, kanske bara den bästa/sämsta (;
Jag slapp regn, men vädret var ändå inte det bästa. Solen kom och gick hela dagen, vilket försvårade min fotografering eftersom jag var tvungen att ändra inställninar så fort solen kom, och ibland glömdes det bort :b

Konstruktiv kritik tack! (:

Lininaa
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Bild 1 - Shetlandsponny

Lininaa
0

Bild 2 - Welshhingst

Lininaa
0

Bild 3 - 1årig welsh

Lininaa
0

Bild 4 - Korsningsföl (?)

Lininaa
0

Bild 5 - Korsningsföl (?)

Kristiansson
0

Bilderna var helt ok =)

Lininaa
0

Puttar (;

Majsbecka
0

Jättefina bilder! :D 1:an och 2:an kanske det är lite dålig skärpa på..? Men jättefina i alla fall ^^,

Kristiansson
0

Håller med om att skärpan varlite si sådär på de första, ändå var själva fotona de jag gillade mest av alla.

Lininaa
0

#8 / #9 Jo, skärpan ser inte rikigt bra ut :S Dock ser den bättre ut i orginalfilen..

Marija
0

Fina bilder allihop. Min favorit var 3 även om den var liiite mörk. Bra jobbat med alla bilder :D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lininaa
0

#11 Jag vet :S Det berodde delvis på vädret och sedan att hästen var så himla mörk också, men om jag ljusar upp den mer tappar den färgerna tycker jag /:
Måste bara tillägga att den hästen var hur fin som helst! Hade jätte långa ben och jätte korta öron .__.
Tack för komentaren (:

Marija
0

#12 Har du inga fler bilder på just den hästen? Skulle gärna vilja se fler, den var riktigt snygg!

Akerberg
0

Fina foton!

Den lilla welshhingsten har jag också fotat, fast det var på utställning inomhus så bilderna blev katastrof! Men mycket fin häst iaf!

Equipage
0

Söta bilder, men några var utfrätta på vissa ställen och ettan på shettisen verkade ganska suddig.. :/ Men kämpa på! Än så länge ligger du i alla fall före mig med att ta kort på utställningar/uppställda hästar(;

/LinDA

Lininaa
0

#13 Har flera, vet dock inte om jag har någon bra, ska kolla det men hinner inte nu (; Lägger upp här isåfall..

Tack alla för att ni tagit er tid att titta och komentera! (:

Lininaa
0

Här är en, hade lite tråkigt, så jag grejade lite i Photoshop. Hehe, inte världens snyggaste kanske men (x

Marija
0

#17 Jag är fullkomligt kär i den där hästen. Underbar. Fint foto också. Får man se orginalet? :)