For Real
Följde med Susanne till premieringen idag och agerade lite hästskötare på morgonen (stiga upp kvart i fyra, fara till stallet och borta fölis och dessan) sen bar det av till Kalix!
Lägger upp några foton på fölis.
For Real.
e. For Pleasure
u. Desideria
Desideria såldes från Flyinge AB som avelssto 1999, under tiden på Flyinge fick Dessan tre avkommor. :)
Var är bilderna eller har du inte lagt upp några ännu? (A)
Där kom dom. xD haha,
Jättefina Linda. Fölet va redigt vackert :)
Väldigt fina bilder. Men tycker att dom är lite mörka. På bild 1 ser man knappt öronen, vilket är synd. Ett väldigt sött föl annars (:
#7. Dom ser bra ut på min dator :o får ljusa upp dom lite!
#8 Hehe, men det kanske beror på att hästen är mörk i sig också? Då blir det ju svårare att se detaljer osv..
#9. Kan vara det oxå :) Svarta hästar är så jobbiga när det inte är soligt ute :P
Alla bilder ser lite mörka ut på min skärm med. Speciellt #1. Annars har du lyckats bra med skärpan och komponeringen (fast på #3 stör det röda huset) och skärpedjupet. Så i det stora hela - tummen upp för bra bilder!
#10 Jo, jag har också märkt det >.<
#11. Ska försöka ljusa upp dom och ladda upp igen! :) Och tack för komentaren.
Fina bilder! :-)
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

Väldigt fina bilder! (: Men var lite mörka överlag.
Fin skärpa på bilderna men de var en aning för mörka för att vara helt perfekt exponerade.

tycker dom är jätte fina men ettan ser inklippt ut på något sätt

Jag tycker särskilt om den sista bilden på mamma-hästen :) Snygga bilder!
Gillade den svart bakgrunden och tycker det är rätt effektfullt när öronen knappt syns. Vad fick de för poäng? Eller var det bara fölet som visades?
#22. Bara fölet som visades :) Han fick 8, 8, 8, 8, 7, 8 om jag inte minns helt tokigt.
Vilken sötnos till föl :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jättefina bilder:) vilket sött föl:)

Jätte fint föl =)

Jag tycker bild 1 är oerhört lyckad! Faktiskt den bästa bild jag sett på hela det här forumet tror jag. Att den är mörk blir bara effektfullt i det här läget. Det ser nästan ut som en målning.
*lyfter imponerat på hatten*

mycket snyggt & vackert föl !!
#27. Oj, tack så jättemycket för dom orden! :D
#23 tack! Tyckte just det var ett fint föl. Bra poäng!