Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 761 ggr
Akerberg
0

Frieserpremiering 7-8/9

Planerar att åka på frieserpremiering i Aneby 7 eller 8/9.  Någon annan som ska dit?

Var där förra året, men det var innan jag köpte min "stora" kamera, och dessutom hade min "lilla" kompakt gått sönder, så jag hade med mig en uråldrig Olympus C-220 Zoom (2 mpx)… Resultatet från förra årets fotoförsök kan ni se här: http://www.aramennoc.se/kamerabilder/20060902/

Anna
0

Möjligt att jag åker dit!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Jooline
0

Var Ligger Aneby? Har jag möjlighet att åka dit så tvekar ja inte en sekund :D  Frieser hästar som är så vackra

Anna
0

#2 Ca 5 mil nordöst om Jönköping.

annaattlid.se

Jooline
0

#3 Tack . Får se om ja kan åka dit…:D Håppas kan man ju alltid

SofiaGenne
0

Går det att läsa om dt ngnstanns?

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Akerberg
0

www.frieser.se Fast det står i stort sett bara datum

SofiaGenne
0

#6 okej, tack :)

MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se

Anna
0

Har familj både i Tranås och i Jönköping, Aneby ligger i princip mitt emellan de två orterna, så blir nog inga problem att ta sig dit. :)

annaattlid.se

Jojaton
0

VILL VILL VILL! :D Älskar frieserhästar :D Problemet är att jag måste ta mig dit och sedan har jag ingen jag känner som jag tror skulle vilja åka dit med mig.. :(

Johanna - Instagram

Akerberg
0

*Suck och Stön*! Min kamera är sönder och inlämnad för felsökning :'( Kommer troligen inte hinna få tillbaka den innan premieringen =(

Anna
0

#10 Du har rätt till en ersättningskamera ifall du inte haft sönder kameran själv, någonting att fråga efter kanske? Förklara som det är, att du ska iväg 7-8 september och skulle behöva en kamera.

annaattlid.se

Akerberg
0

#11  Det visste jag inte!  Fast å andra sidan är det ingen som vet vad som är fel på den heller… men det borde inte vara jag som gjort något, den har inte fått någon smäll eller blitt tappad eller något sådant.  Jag har sagt till dem att jag behöver den innan den 6/9 (så man har en dag extra…) så de skulle snabba på, men kunde inte lova något.

Anna
0

Kan ju tala om att jag tyvärr inte var på plats, ligger hemma sjuk så det blev ingenting.

annaattlid.se

Jojaton
0

Inte jag heller, helt fel dag för mig… :( Någon som var där öht?

Johanna - Instagram

Akerberg
0

Åkte inte heller dit. Har ingen kamera ändå…

Ångrar mig dock, för jag känner hästen som blev bästa sto och Champion! Hon hade samma ägare som Kreles från att hon importerades till Sverige som 1-åring till att hon såldes, tror det var 04 (född 1996). Hon har flera föl ihop med Kreles också =)

Magster
0

Synd att ingen åkte dit, hade sett fram emot bilder.

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Marija
0

Håller med #16!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus