Canon EOS 400D
Någon som har en? Hur tycker ni att dom är? :P Har gått och spanat lite på en begagnad eftersom jag aldrig skulle ha råd med en ny
Berätta gärna och lite bilder skulle verkligen uppsakttas! (helst inte fixade i bildredigeringsprogram)

Jag har en, och är mycket nöjd :) Standard objektivet räcker dock inte till länge, har haft fin i ca 6 veckor, och känner mig väldigt begränsad i mitt fotograferande. Annars en mkt bra kamera!
Några bilder jag tagit med min EOS 400D
Bild 1 - Ej redigerad alls
Bild 2 - Endast beskärd
Bild 3 - Redigerad endast litegrann
Vad kostar den?

#4 - det beror på vad det är för affär. Olika affärer har olika priser. (;
Ca pris?

#6 - elgigantens.
7000 tror jag

Jag köpte min för 7995!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Jag har en ^^ och trivs väldigt bra me den :D Jag fick den när ja fyllede år, så tuvär vet ja inte va de köpt den för :P
Jag köpte min på onoff med standard objektiv (18-55mm), 1 GB minne och försäkring för 9 200:-
Oj, 9200 var kanske lite väl dyrt för mig. Men nu har jag letat runt ännu mer och har bestämt mig för att börja jobba på helgerna och spara ihop till en Nikon D50! 

Jag köpte min på OnOff förra året när den var relativt ny för 10990:-, då fick jag med 18-55 mm objektiv, 1 gb minne, försäkring och 70-300mm objektiv

Då får du nog skynda lite om du ska ha en ny :P Dom ska ju sluta göra D50'n , !
D50:n görs inte längre och jag kommer inte på en endaste internetaffär/butik som säljer den längre. Tyvärr blir det nog väldigt svårt att hitta en…
Fast du kan ju köpa beg. ;)
Har en 400d, som jag tycker fungerar väldigt bra. fördel om man har små händer, annars är väl ett batterigrepp ett måste.
Misstänker av någon konstig anledning(ironi) att du är inriktad på hästfoto, och till det funderar den bra, liten och smidig, inte några större problem om man behöver ställa om något snabbt… och det fungerar bra med ett tele på.
Ska dock sälja min. Inte för att det är några fel på den, den passar inte mig och min typ av fotografering helt enkelt.
VA?! Har dom slutat tillverka den?? Va f*n då för? *upprörd*
Jaha, då kanske det blir en 400d i alla fall då.. eller en D40.. vi får se
#20 Ja de har slutat tillverka D50:n då den ersatts av D40:n och D40x nu.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Bor du i Stockholm? Hittade en annons på blocket om en D50 med objektiv för 4800…

Jag har en Canon eos 400D Den fungerar jätte bra och den är enkel att hantera, men jag föredrar Nikon bättre :S
Jag sålde min EOS 350D för att köpa en Nikon D80.. Älskar D80 :)
#25. Vi har D70 på skolan, och dom verkar trevliga :) fotar dock alltid med min på skolan med :P
#25. Vi har D70 på skolan, och dom verkar trevliga :) fotar dock alltid med min på skolan med :P