Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 02-kritik-rörelse
Läst 510 ggr
Thorsen
0

Gymkhana, lycke

Nu på söndag så är det tydligen gymkhana SM i lycke. Men det finns ju jättemånga Lycke… Är det någon som ska dit, och vet vilket lycke det är? xD  Väldigt tacksam om någon vet (:

Emelie-G
0

Det gymkhana SMet var förra helgen, 1-2 sept. Lycke ligger vid Kungälv :)

Thorsen
0

åååååh! Såg det nu på min foto-kalender x/ aja, det finns säkert andra tillfällen, men tack endå (:

Emelie-G
0

6-7 oktober är det par SM vid göteborgs frk :)

Thorsen
0

okej (: Ska satsa på att åka dit då, men vet du om det är utomhus eller inomhus? ;D

Emelie-G
0

Det kommer vara utomhus :)

Thorsen
0

okej (: hm, vart får du reda på allting som händer överallt? xD

Emelie-G
0

Jag har haft en hel del gymkhanafotojobb under sommaren så just det har jag ganska så bra koll på just nu ;)

Thorsen
0

haha okej (;

Thorsen
0

Jag tror att jag har skrivit fel i min fotokalender .. Är du säker på att det inte kommr ett till SM i helgen, för att det står att det är Individuellt SM, gymkhana .. konstigt x'D

Emelie-G
0

Nej jag är säker, var där och fotade så.. ;)

Thorsen
0

haha okej xD då får jag dra upp till klubben i ljungskile å fotografera Lokal Dressyr x)

Emelie-G
0

Imorgon? Isf ses vi kanske ;)

Thorsen
0

okej ;) Ska du till ljungskile imorgon då? :O

Dellah
0

Jag ska till gfrk och fota klart =)

Emelie-G
0

Jopp var där idag ;) Kom i säng runt halv 2 igår och var uppe 6 idag, snaaark … Var där med laget från askims frk (en tjej från vårt lag vann b-ponny förklassen :)), hade grå mjukisbrallor och svart klubbjacka. Jag och en kompis var väldigt trötta, så vi låg i gräset och sov ett tag också xD

Denna kommentar har tagits bort.
Thorsen
0

#16, tror att jag såg er! ;D Ni stog typ vid staketet vid publiken va? Jag kände mej lite udda bara för att jag stog på kortsidan medan alla andra stog på långsidan x'D Jag hade gråa byxer, en svart jacka med typ smala röda ränder på, och en brun t-shirt.. XD också satt syrran brevid x'D

Laddar upp en bild på en häst därifrån (;

Thorsen
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ojj x'D datan dampar tror jag x/

vodca
0

Var också på individuella SM. Fast tävlade och fotade lite bara :) Skit kul att foto gymkhana tycker jaa ;P