Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 241 ggr
vodca
0

Vilcken?

Haha, vill nu veta av er medlemmar här vilcken systemkamera som ní tycker är bäst. Själv tycker jag Canon EOS 400D XD

LindaKarlstrom
0

Solklart Canon EOS 30D, av dom jag har testat ;)

Anna
0

Omöjligt att svara på om man inte begränsar sig inom en viss prisklass.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Emelie-G
0

Tror att alla kommer skriva sin egen ;)

Lizzan
0

Canon EOS 350D:)

Lininaa
0

Säger som Anna, det beror helt på vilken prisklass det gäller. Annars är det ju bara att börja rabbla proffskamerorna..

Granatapple
0

Jag har bara testat 400D, så jag har väl inte så mycket att säga egentligen…

[michaelalundgren]
0

Jag har provat Canon EOS 350D + Nikon D80, och jag tycker bättre om D80:n. Den har ett skönare grepp osv.
Men jag älskade min EOS, så det är svårt!

Pedro
0

Jag har prövat någon annan kamera än min Canon EOS 400D så, jag får väl säga EOS 400D x)

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

divansson
0

har fotat med en Canon EOS 400D i en tävlingsdag blandat med min kamera.. och nog tyckte jag endå att min Samsung GX-1L va bättre ;) haha.. simplare å ändra inställningarna.. :P

Magster
0

Jag har själv en Canon EOS 350D och tycker den är otroligt lätthanterlig och bra. Har även testat Nikon D50 och D80 som inte är något att klaga på heller. :) Men jag älskar Canon för dom e sååå stört snygga. :D

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

angelinabergenwall
0

Den bästa systemkameran är ju Canon EOS 1Ds Mark III i systemkameraklassen. Sedan finns det ju en hel drös med Hasselblad:are som är hemskt bra.

Marija
0

Svårt att avgöra när jag bara provat en systemkamera. Men jag har helt klart fastnat för Nikon, då jag själv har en D50.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

OliviaJ
0

Har inte testat särskilt många. Men av dom är det helt klart Nikon D50, som jag själv har! :)

Cavello
0

Jag har faktiskt bara provat systemkameror från Nikon och Canon :O

Nikon:
D40, D40x, D50, D70, D80

Canon:
Eos 400D, Eos 350D, Eos 300D, Eos 10D, Eos 5D

Men av de jag har provat så gillar jag min egen D50, Nikon D80 och Canon Eos 5D.

Cydonia
0

Håller med #11. :)