Redigerat och klonat

Jag måste säga att min blick drogs direkt till den mörka fläcken på hästens hals. - Och den stannade där.

Ja, som sagt så verkar skärpan ha kommit någonstans på mitten..

Nu kan ni kommentera fritt :)

Angående bild nummer 1 så har du kanske för lite luft åt vänster? Tror det kan vara därför som fokusen hamnar i mitten på hästen.

#7 Ja, kanske, men jag ville ha mycket luft framför hästen :/

Då kanske du ska ha lika mycket luft åt båda hållen? (:

*putt*

fungerar =)
#0 Snygg kloning! Jag tycker även att kompositionen fungerar bra med mycket luft framför hästen. Jag tänkte på en sak dock, det känns som att bilder lutar uppåt.. Men det kan ju iofs bero på att hästen kanske springer i en uppförsbacke ;)

#12 Tack :) Ja, han springer i uppförsbacke och ärligt talat så tänkte jag inte när jag fotograferade :/ Hade bara någon sekund på mig, sen skulle han vara i skogen..
#13 Du tar kloningsverktyget i vänstra spalten i photoshop. Sen trycker du in "alt"-knappen och klickar där du vill ta ifrån. Sen släpper du alt-knappen och trycker där du vill flytta över.. Sämst på att förklara men men..

#14 okey, jag lyckas inge bra! mina syns jättebra!! hur ska man göra för att det inte ska synas? :/

vad har du för bild? Skulle aldrig sätta mej och klona den bilden du lade upp i ditt förra inlägg.. För mycket ojämnheter osv.. Det är träning som gäller, jag klonar bara enkla saker än så länge..

Någon mer som vill kommentera? 

Nja jag är inte så bra på sånt här