Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 503 ggr
Cydonia
0

Lurbo 16/9

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag var och fotade på hemmaklubben Lurbo RK i söndags, så jag tänkte jag kunde lägga upp lite bilder för konstruktiv kritik här.

Kan även säga att jag träffade angelinabergenwall, det var skoj! :)

Första bilden.

Cydonia
0

Andra bilden - jag satte mig ner på huk, vilket gjorde att hindret såg mycket högre ut. Dålig idé?

Cydonia
0

Tredje bilden - fångad i farten. Personligen gillar jag den, men vad säger ni?

Fritt fram att kommentera!

Marija
0

#0 - Bra fångat. Gillar vinkeln. Lite mer luft åt vänster så är den jätte fin i mina ögon.

#1 - Jag tyckte det blev en häftig effekt. Dock skulle det vara bra om du rätade upp den. Fint!

#2 - Snyggt. Vet inte riktigt vad jag ska säga, men jag gillar den!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

divansson
0

tycker #1 va snygg med den vinkeln :) men skulle nog blitt finare om den va lite ljusare.. iaf upprätad? :P å #2 tycker ja är välldigt fin, synd bara att inte ryttaren kollade mot dig ;) men fin

angelinabergenwall
0

du fick i alla fall bra mycket bättre bilder än vad jag fick, kanske berodde på att jag nästan skakade ihjäl kameran eftersom jag darrade så mycket . xD

men jättefina bilder ! men tycker att du ska höja mättnaden i bilderna då de är lite grådassiga men jag antar att de är oredigerade .

Cydonia
0

#3 Tack! Jag behöll bilden sne medvetet, tyckte det var lite coolt, men jag ska prova att räta upp den också!

#4 Tack, kul att du gillade vinkeln. ;)

#5 Haha, ja, det var verkligen iskallt! Dubbelt så mycket kläder nästa gång…
Bilderna är bara förminskade och lite uppskärpta, så du har nog rätt, de behöver lite mer färg. :)