Canon EOS 350D med tillbehör
Kameran är ca 1,5 år gammal, den är mycket välvårdad (inga repor, märken, eller dylikt på huset) har fungerat problemfritt sedan köpet
och gör så fortfarande. Sparsamt använd, har dock gått ett par tusen exponeringar. Till kameran medföljer objektivet 55-200/4.5-5.6 som är i nyskick, den är inköpt senare och ca 1 år gammal. Har dessutom haft UV-filter på sedan jag packade upp den ur lådan. Likaså här finns inga repor eller märken på objektivet.
I paketet medföljer även 2st 1GBs minneskort, 2st batterier (Canon 720mAh, Asmann 750mAh vilket man kan fotografera både länge och
väl på). Batteriladdare som passar båda batterierna medföljer. UV-filtret som sitter på telezoomen fås också. Likaså en väldigt bekväm,
samt väder, vind och vattentålig fotoväska från LowePro där alla tillbehören får plats.
Utöver detta finns alla kvitton, papper, manualer, programvaror och orginalkartonger!
Pris: 5 750.-
_Finns i Småland. Ser helst att kameran hämtas, men kan även skickas mot postförskott.
_Hör av er på mail neverending_90@hotmail.com.
Jag tror inte du får 5750:- för din EOS 350D tyvärr.
Jo med så mycket tillbehör tror jag absolut du får 5750kr.
Lycka till!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#1 Jag har jämfört med vad andra tar för sina begagnade 350D med tillbehör. Dessutom vägt in vad folk säljer sina 300D för samt vad 400D kostar nytt, i paketpris och då hamnar det där runt.