Förslag samt fråga
Börjar med frågan (som jag vill ha svar på FORT! xD)
Jag har hittat ett Frieserstuteri precis i utkanten av den lilla by jag bor i. Är mycket intresserad av att åka dit och fotografera hennes hästar. Men vet inte vad jag ska skriva när jag mejlar och frågar dem.. :S Vad brukar ni skriva?
Sedan, till mitt förslag, så tycker jag någon/några borde skriva en artikel om att sälja bilder; hur bilderna får användas, vad ett bra pris är, osv osv.
vet inte om inlägget är rätt placerat, men men.
Johanna - Instagram
Själv har jag inte börjat åka runt till stuterier osv. och fota så jag kan tyvärr inte svara på det. Men det där med en artikel om att sälja bilder skulle ju vara super! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#2 Jag fotar mest bara mina kompisars hästar. Bla. har jag fotat en kompis häst till hennes hemsida, och förstås minnesbilder.
Den artikelidéen var toppen, kommer nog så småningom!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
#4 Ser framemot den artikeln :D

hehe, jag har inte frågat ngn själv, men en som ja brukar va med typ och hälpa till i stallet skickade ett mejl till ett stureri när jag va med..
Hon gick rakt på sak satt säga. frågade om det fanns intresse och tid hos stuteriägaren om hon kunde få åka och fota där. Sen va det vel inget mer typ.. ;) men det gick då så bra så.. :P
#7 Tänk dig hur du skulle vilja att någon skrev till dej, vad skulle göra dig intresserad? Låt trevlig och seriös så är det nog ingen fara, vill dom så vill dom, annars är det ju bara att acceptera ett nej, dom bits nog inte (;
Eller varför inte göra som vi gjorde här i Karlstad Johanna? Gå helt enkelt dit och fråga, sedan kan du ju försöka prata med dom mer, och kanske höra om dom är intresserade att köpa några bilder.. (:
#9 Haha, jag kommer ner till dig och är din support (x Jag vill också fota Frieserhästar >.<
#11 Får man fråga hur det blev?
Jaaaa!
Heh ^^
#12 Japps ;)
Hej. Ska börja med att presentera mig, Johanna Sarkar heter jag, bor i Broby och är 14 år. Jag är mycket intresserad av både hästar och fotografering. Jag har kikat in på er hemsida och undrar om jag kan komma åk fotografera era hästar någon dag. Ni kan också sedan kunna köpa bilder vid intresse.
Ungefär xD
Johanna - Instagram
#13 Det låter bra tycker jag (: Bara sista meningen som var lite konstig, men det kanske inte var så i mejlet.
Grattis! =D
#16 men vilken tur att du vågade mejla då! xD va kul ^^
Grattis :D
Vad kuligt!! *jätte avis* Hur hittade du deras hemsida? :)
#16 Åh, är så glad för din skull, fast lite avis också