Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 1226 ggr
Angies
0

Ponnyutställning, Vätö.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

I onsdags, 6/6, så åkte jag ut till Vätö för att fota på en ponnyutställning. Jag var inte där så jätte länge då jag åkte dit med min mormor, och hon uppskattade inte uställningen lika mycket som jag gjorde ;) Men en del bilder blev det i allafall och jag tänkte lägga upp några här.

Både bra och dålig kritik uppskattas. 

**Bild 1:
**Ett gnäggande gotlandsruss.

Angies
0

**Bild 2:
**Shetlandsponny.

Angies
0

**Bild 3:
**En till gnäggande häst.

Cydonia
0

Mysiga bilder, härliga färger och rena bakgrunder. Jättesnyggt! #0 är min favorit, men lite mer luft åt höger skulle ha önskats. :)

Granatapple
0

Jag tycker ochså #0 är finast. Fin vinkel och och trevligt motiv. #1 tycker jag inte lika mycket om, hade kanske sett annorlunda ut om man varit i lite mer högd med shettisen. #2 är också jätte härlig, Väldigt fint fångat ögonblick tycker jag, med diskret bakgrund. Bra jobbat :D

neonrosa
0

Tycker också bäst om #0, men blev kär i hästen i #1, ser så himla go och söt ut!

Jossa
0

#0 är russhingsten Exact som vann klassen för unghästar.

Men det är väldigt vackra bilder! :D Eftersom jag är russfantast är Exacts bild finast :)

Du tog aldrig kort på ett fuxsto russ eller ett brunt sto? :D De var med för 3-åringar, etta och tvåa i klassen.

[exsh]
0

#0, ligger inte bettet under tungan ? hmm, aja, fina bilder - skulle dock på #0 redigerat bort numret på nacken ^^

Jossa
0

#7 Det är hans nummer som visar att han gått på Lojsta Hed, alltså, att han kommer därifrån. Det tycker jag bara är snyggt, men det var ovanligt långt ner på honom…

FeliciaS
0

#7 Jo, bettet ligger under tungan ser det verkligen ut som.

Jättesöta bilder!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

Emelie-G
0

#0 Härliga, varma färger, bra skärpa, neutral bakgrund och lagom kort skärpedjup. Bra fångat, skulle dock vilja se lite mer luft i högerkant.

#1 Så söt, väldigt bra uttryck du har fångat. Lite mer luft i nederkant hade inte skadat.

#2 Fina färger, men känns aningen oskarp på huvudet. Tycker att beskärnngen är lite för tajt, hade gärna sett lite mer luft runt omkring hästen. Jag har svårt att tro att hästen stod lös i bara träns, har du klonat bort tyglar/grimskaft? ;)

Angies
0

Tack så mycket för allihopa för kommentarerna :D

#6 Jag ska kolla upp det ^^

#7 Jo nu när det du säger det så. Det ser verkligen ut som om bettet ligger under tungan.

#10 Haha nejdå han var inte lös. Jag klonade bort tyglarna då jag tyckte dom var lite för mycket i vägen ;)

Jossa
0

#11 Tackar! :D

[Hallonqvist]
0

Du har inga kort på några utav welsharna? Vet om flera "bekanta" som var där och visade. Hade gärna sett kort på sekt C och D.

Tittut
0

# 13 Om man nu får göra på detta viset vet jag inte, men jag har bilder på alla visade welshar på ondagen på min hemsida www.liselottesruss.se

Kolla under bildarkiv Vätö.

Är detta inte tillåtet, får ni plocka bort inlägget

Liselotte Erixon, medarbetare på gotlandsruss ifokus
~~  Livet fick en skjuts, när vi skaffa russ  ~~

Tittut
0

En till

Tittut
0

och den sista sekt c jag fotade

Malin-Trotsig
0

Grymt sent, men jag var oxå där. Brände sönder halva ryggen på kuppen x)