Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 800 ggr
Minka
0

Haflinger i Österlen!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lägger upp några gamla bilder från i somras. Var på väg ner mot Kivik, som ligger i Skåne, och då såg jag dessa sötnosar när vi nästan var framme. Var en hel haflingerflock där, helt underbart. Naturen där var ju inte heller helt fel, så bakgrunderna blev helt okej enligt min mening! (;

Det var dock mitt på dagen, och solljuset var mycket hårt! Men det blev ganska hyfsat ändå tror jag.

Bifogar tre bilder, kommentera dem gärna!

Bild 1

Minka
0

Bild 2

Den här bilden hade jag jättesvårt för att veta hur jag skulle beskära, men beslutade mig tillslut för att beskära så här.

Minka
0

Bild 3

Två busiga typer. Den ena är dock inte haflinger.

Gissar på att jag kommer få ganska blandade åsikter om den här bilden. Kan inte bestämma mig själv ifall jag gillar den eller inte så! (;

Akerberg
0

Tycker inte det ser ut som en haflinger…  För kraftig och så får de inte ha vita ben. Jättefina bilder annars!

Minka
0

#3 Okej, du har säkert rätt! Lite mysko bara, när exakt alla ser likadana ut, alltså haflingerliknande med vita ben. (; Tack!

Akerberg
0

Av det jag ser på bilderna ser det ut som ardenner, men det låter lite konsigt om alla såg likadana ut =S

Achatina
0

På österlen inte i österlen ;P [österlenbo]

Minka
0

#6 Oj! Tack för att du sa det.

Lininaa
0

Jag tycker att bilderna är jättehärliga, mjuka fina färger, bra skärpa osv. Min favorit är bild 2. Hästen ser så nyfiken ut, och jag gillar hur det blåser i gräset och pannluggen.

Cavello
0

Fina bilder men hästarna är som sagt inga haflingers! Gillar bild 2 bäst. Härlig komponering och färger. Den sista bilden var alldeles för brusig tyvärr.

Minka
0

#9 Tack! Tror också jag gillar 2:an bäst nu faktiskt.

Ingen som vet var det kan vara för ras?

Jooline
0

Snygga, Själv Gillar jag nog Bild 1 och 2 mäst ^^ Med den andra var oxå väldigt vacker ^^ Otroligt Fina :D Håller med om att det inte likanar en Haflinger mer än på bild 3 , Men Väldigt Vackra bilder.

[michaelalundgren]
0

Jag skulle ha centrerat dom lite. Men annars fina bilder!

Marija
0

Håller med #8. Gillade mest bild #2, beskärningen var super! Fina färger!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Misprize
0

Supervackra färger :o Imponerad av bild nummer 2, sjukt vackert :)