Kritik - fölbilder
*putt* ^^

tycker dom är fina, lite väl mkt färg i dem. de gröna tar typ över bilden. men jag gillar uttrycket hos dem.
#0 Bra, ren bakgrund och fint uttryck hos fölet. Lite tråkigt ljus och ganska ful del av galoppen, hade du tagit en tiondelssekund tidigare hade det nog sett bättre ut. Skulle även ha lite mindre luft till vänster och lite mer förgrund.
#1 Den här förstår jag mig inte alls på. Antar att fölet springer mot dig eftersom den "lutar"? Tycker det ser jättekonstigt ut när man inte ser benen. Så beskär tajtare så man bara ser huvudet eller ha med hela kroppen. Känns även lite sned i horisonten.
#2 Bra uttryck men skulle vilja att den såg lite mer alert ut i ögonen, om du t.ex knäppte med fingrarna eller något vid kameran nästa gång kanske? Jag hade även tagit bort lite luft i vänsterkant och rätt mycket i överkant samt haft mer i nederkant. Hade även velat se lite mer hals.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Jag gillar #1 & #2 bäst :)
tack för kommentarerna, 5 # ska tänka på det ^^
Tycker som Attlid nästa lika :) Den jag tyckte var snyggast var nog Bild 3 ( #2) Men de är bara att träna vidare!
MVH Amanda

Jag tyckte bilderna var fina och de gav en "frihetskännsla" :P Men jag tycker att Anna har rätt i sin kritik mot Bild 2. Jag förstår hur du har tänkt, men jag gillar de andra bättre :) Söta bilder :P
# Bild 2 Skulle viljat haft den liiite tajtare beskuren på "neder delen" Annars var dom jättefina :D

Jag har ändrat mej x') Jag tycker faktiskt Bild 2 är häftig.. annorlunda. Visst, det ser ut som om hästen ska välta, men man fattar ju att den inte ska det x') Den va grym ^^