Favorit fotograf?
Vilken är eran favorit fotograf? ^^ (Behöver inte vara hästfotograf ;D)
:D Själv försöker jag htta ngn ;D
Jag gillar Bob Langrish hästbilder. De är väldigt vackra och väl genomtänkta!

Jo, jag håller med Cavello!
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

#3 åååh . I´m in love :o

samma som #3 men även liite Harnold, travfotograf.. tycker han tar bra bilder för att va travbilder ;P å samma som #1
Bob Langrish och som Emelie sa i #3, Suzanne tar otroliga bilder, så hon är väl också en favprit ^^
Suzanne, helt klart. Förälskad i alla hennes bilder sedan jag såg de för första gången.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#3 Kanonfina bilder, verkligen! Men var har hon hittat alla gräsligt fula hästar :S
#8 Gräsligt fula hästar?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#8 tyckte de var väldigt vackra.. Förrutom några som såg ut att ha vääldigt böjd nos, vilket jag inte gillar

#9 Tycker araber är skitfula… Särskillt de med sjöhästnäsa. Smaken är som baken, andra får gärna tycka de är fina…

#9 - Jag gillar inte heller araber, spec inte de med böjd nos, men en del kan vara otroligt vackra, spec. när de har ett vilt temperament!

Min favorit är nog Slawik! Jag tycker att dom är så fantastiska, och så får hon alltid det "rätta ögonblicket" (:
Suzanne och Bob Langrish
Vet inte riktigt ;P Hehe, hoppas på att hitta någon…
Tycker att alla ni här är helt fantastiskt duktiga också!!
Har faktiskt ingen favorit fotograf. Men det är alltid bra med något att sikta mot :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag tycker att Bob Langrishs bilder är mycket vackra
Har ingen speciell favorit, men det finns hur många fotografer som helst som jag beundrar.

Jag gillar nog också Suzannes bäst just nu ;)