Mysbild? Kommentarer tack!
Mysigt ljus men bilden förstörs av att hästen går över tygeln och inte sammarbetar med ryttaren.

#1 åhå . . Jag som inte vet ett dugg om dressyr och annat med hästar att göra måste fråga, hur går en häst över tygeln?
Det är när den går som på bilden x) Höjer huvudet och en häst som går på tygeln trampar mer under sig och böjer på huvudet.
Jättemysig ljus! Håller dock med Matilda om att hästens form är ett minus.
gillar bilden, men tycker inte den är speciellt mysig, mer kall, och nästan lite läskig ^^ bakrunden känns nästan lite slagfälts-aktig ut. men jag gillar det. skulle velat haft liite mer luft framför hästen, som om dom är påväg nånstans, men det är bara vad jag tycker :p (sen det där med tygel grejset fattar jag ingenting av, så det ska jag inte kommentera, tycker det ser bra ut ^^)
Håller med Matilda! Mysigt ljus!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#3 Jaha . Då förstår jag :D
#4 Tack :)
#5 Haha . Fats jag förstår din tankegång . Det skulle lätt kunnat ligga lite slagfältssoldater i bakgrunden. Men tack endå ! :)
#6 Tack du med :)
Gillar det mysiga ljuset men håller med matilda om att hästens form stör

#8 Tack för din kritik/kommentar :)
Tycker ungefär som dom andra, skulle även vilja ha den beskärd med mindre luft bakom hästen.

#10 Hur tror du den förbättras då? :)
#11 Hästen blir inte lika centrerad och det gör bilden intressantare, vilket håller kvar tittarens blick längre. Dessutom får man mer känslan av att hästen är påväg åt något håll, i detta fall till höger.

#12 . Det stämmer nog. Ska beskära där :)
Mysig :D Värkligen Fina Färger :P

#14 Tack så mycket :D
#7 haha, men de va inte menat som nåt negativt, häftigt att man kan se så olika i en bild ^^ tycker den va cool.

#16 Tack Moa :D