Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 184 ggr
Alex
0

Hittade en bild..

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Japp, det är väldigt spännande när man är borta en månad och har med sig närmare 500 bilder hem.. Då händer det att man upptäcker lite bilder då och då som man inte visste fanns. ;)

Var vad jag gjorde nu, hittade en bild jag inte alls kom ihåg, och tyckte den såg lite mysig ut.. Eller vad säger ni?

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Toltaren
0

Åh va fiin :) Gáski avkomma? =)

Alex
0

Syftar du på Gáski frá Hofsstöðum så nej, hingsten på bilden är bara två år och isländsk medborgare. ;) Men om han har Gáski i stamtavlan vet jag inte, vet faktiskt ingenting om hans stam, vet inte ens hans namn. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Toltaren
0

Näe, jag syftade på Gáski frá Eyrarbakka (Kass på att stava) Men är han bara 2 år är han nog inte efter honom då jag vet att han var i sverige för runt 7 år sen o betäckte ;P

Alex
0

Ah okej, nej då är det väl tveksamt, för senast jag var på Island hade de kvar förbudet mot import av hästar i alla fall.. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Toltaren
0

Haha xD Aah, tror inte dom direkt ändrar på det bara sådär…

Anna
0

Jättehärlig bild med fantastiska färger!

Är inte överförtjust i beskärningen, centrerade hästar faller mig inte i smaken.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Jätte fint! Jätte mysig bakgrund! Men jag håller med #6 om beskärningen.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Alex
0

Tack, och jag håller med er nu när ni säger det också ;) Dock var väl inte bilden jättegenomtänkt när jag tog den, och har inte beskärt den nåt i efterhand heller.. Men ska se om jag kan fixa nån roligare beskärning. ;)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Lininaa
0

Väldigt härlig och harmonisk bild, gillas mycket. Dock så tycker jag som Anna och Marija om beskärningen.

Lizzan
0

Vilken härlig bild !

Alex
0

Tack :)

Mvh Alex
Värd för Ridsport

Minka
0

Gillar bilden jättemycket, den är superhärlig!

divansson
0

Så härlig :) verkligen underbar :)