Vad händer i sommar ?
hej på er.
Nu är våren här riktigt ( inte minus på nätterna).
Vart kommer alla vara i sommar? Hur ser planerna ut ?
Vi kommer vara på Falsterbo som är planerat just nu. dock kan det bli mycket mer beroende på många olika faktorer.
// Mathias Eriksson Event-bilder.se
Äntligen vår och högsäsong på G!
Jag har en hopptävling och en utställning inplanerad första helgen i maj, efter det hoppas jag komma iväg till Norrköping International Horse Show en eller ett par dagar. I juli är jag sugen på New Forest SM, och första helgen i augusti är det Shetland RIKS och Ardenner RIKS.
Lite mindre lokala och regionala tävlingar däremellan också, både hopp och dressyr. :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ska 2-3 maj fotografera Sundbyholms 7star hopptävlingar
Sedan blir det en hel del islandshästtävlingar + SM i Juli
Kollar kalendern va och varannan helg efter ny spännande tävlingar att boka in mig på :)
Driver bloggen www.carolinesfotografier.blogg.se
Jag hänger som en liten svans (läs: assistent) efter Malin Wengdahl (@suchthefool) många dagar i vår/sommar 😉
Annars blir det blir lite av varje i sommar - Ska försöka komma iväg på nationell hoppning i Karlskrona vid pingst, har även spanat in en annan tävling i närheten men just nu har jag glömt vad det var.. har några privata sessioner inbokade och ska i september fota Höstnationella åt Strokkur i Mönsterås.
Sen är jag galet svag för ardennerhästar så jag kanske behöver ta mig till Ardenner RIKS också för att stilla abstinensen.. *dreglar*