Sensommar/Höst bilder
*puttar*
Ros: Fina bilder, jättefina
Ris: Tråkig färg, lite dåligt ljus, dåliga kontrast.
#3. Den vinklen är inte annorlunda, utan tvärt om. Den är faktiskt ganska vanlig!
Tycker Bildern va härliga. Tyvärr kan jag inte se bilderna så klara, men det är säkert eftersom ja sitter på en av skolans Datorer.. :/

Jag tycker som #7, de var fina, men på dessa dåliga datorer är det väldigt grynigt och suddigt.. :/ Men finfina bilder :D
Härliga bilder, lite gryniga med det kan bero på min dator
Tack tack :D Gryniga? x] De va mysko, för mig är dom helt ok.. Kan va att dom är lite förstora…
6 Ok! Men jag var rätt nöjd med ljust :S xD

Alla bilder var jätte härliga ! Mycket fin bakgrund det är ju inte så lätt och hitta en jätte fin bakgrund i en hage, men det lyckade du med ! och det bästa av allt en megwa söt häst ! Men vinklarna är jätte bra.
# 11 tack så mkt :) I den hagen är allt så vildvuxet så man knappt ser stackatet xD
#10. Jo, men du bad om kommentarer, så jag sa vad jag tke ;)
# 13 Men det är bra att jag får många olika synpunkter ;)
#15-16. Gud va söt han va :)
#14. Tur att du tar det så ;)
#17, det är en hon :$ :D:D:D

#15 / 16. Guud vilken härlig häst :) Ser så snäll ut, fint uttryck. Dock ser han lite "trött" ut.. tycker jag alltså, andra ser det säkert annorlunda ^^ Han var jättevacker.
Till själva bilden. Snygga vinklar. Han poserar bra :-) Men färgen är lite matt.. Det kan du fixa i photoshop.. :P Och så kan du ju klona bort lite flugor samt hinderstöden ovanför / bakom hans nacke ;)
Finfina bilder ;P

# 20 Vilken sötnos :D
#20 Fin Sosso ^^ Fler? :D
#19 som sagt är dom oredigerade och på bilderna så var hon sjuk :'C men men :) Hon är min fotomodell ;D
#19, det är ett sto ;)

#24. Oj, herre Guuh förlåt x') Jag e inte klook :P
#22. Taack LoLa :P Nääh. ingen jag är nöjd med.. :P
gör inget ;D

Okeej x') *pjuuh* hahha ^^
Booortgjoord .. :P Som vanligt :P
haa : D

#20 Älskar den bilden jättemycket! Perfekt skärpa och uttryck!

#29. Taack :'D <3
#18. Förlåt (A) haha :)
#20. Jätte söööt :)

#22. Men Louice, du har ju redan sett typ alla mina bilder ^^