Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 12-uppdrag-bildförsäljning
Läst 664 ggr
Lininaa
0

Första fotouppdraget!

Jag är helt glad! I går satte jag i brist på annat in en annons på en hästannonssida om att jag sökte efter hästar i Karlstad att fotografera. Trodde aldrig att jag skulle få ett enda svar.. och så i dag så har jag fått ett mejl om att en vill att jag ska komma och fotografera hoppbilder på henne och hennes ponny! Detta är mitt fösta "privata" fotouppdrag, när någon kontaktar mig för att jag ska komma. Jag hoppas bara att jag lyckas få någon bra bild!

Anna
0

Oj vad kul!

Grattis och lycka till! :)

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Berglund
0

Grattis ;)

Lozzan
0

Grattis! Lycka till

Lininaa
0

Tack alla! Vi får hoppas att det går bra (;

neonrosa
0

Grattis :D

Lininaa
0

#5 Tack (:

Minka
0

Åh vad kul (; Hoppas det går bra för dig!

Misprize
0

Vilken hemsida var det? :)

Lininaa
0

#7 Tack! Haha.. 8)

#8 Valde att inte skriva det eftersom att man måste fråga sajtvärdarna först.. Men om dom tycker att det är okej så kan jag skriva?

_Så; Någon sajtvärd som kan säga ja till att jag får skriva vilken sida? (x Kanske inte ska fråga här men, nu gör jag det ^^
_

Anna
0

#9 Det går bra.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

gigytffyvbk
0

grattis :)

Dobben
0

Va kul! xD grattis och lycka till ^^

Lininaa
0

Tack alla igen (:

#8 Det var på Hastannonser.se som jag lade ut annonsen.

Jooline
0

Va kul ^^ Tror det kommer att gå superbra ^^ :D Håppas du får massor av fina bilder :D

Lizzan
0

Vad kul! grattis :D

Marija
0

GRATTIS :)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Misprize
0

#13 Tack :) ska prova och se om någon nappar i Östersund också (;

Jojaton
0

Grattis! :D

Har själv testat inne på Hästannonser (eller var det någon annan, kommer inte ihåg! xP), men ännu inte fått något svar.. :S men jag har ju Palmagården <3

Johanna - Instagram

Cavello
0

Grattis! :D Vad roligt!
Blev sj kontaktad av ett stuteri (redan skrivit om i en annan tråd) men kunde inte åka :/

Lininaa
0

Tack alla igen för typ trejde gången (;
Allt är så himla positivt på den här sidan :D Alla är liksom glada för allas skull (: Så himla härlig stämning!

#17 Gör det! (:

#18 Haha (: Jaa!

#19 Okeej.. vilken otur /:

Shallow
0

Grattis

Misprize
0

#20 Det gillar jag också . Alla är verkligen glada för andras framgångar :) Skitnajs

Lininaa
0

I dag fick jag ännu ett mejl av en privat person som vill att jag kommer! Äntligen sätter allt lite fart.

Marija
0

#23 Härligt :D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lininaa
0

#24 Jaa! Oskyldig

OliviaJ
0

Grattis :D Vad roligt :)

divansson
0

Kul :D

Lininaa
0

Tack! Jag ska till en av tjejerna nu på söndag troligtvis :)

Men hur brukar ni göra om dom inte vill köpa bilder utan bara titta på dom? Kan man mejla dom med en logga på? Bra att veta om någon skulle vilja ha det så (;

Misprize
0

Jag har också fått ett mejl :D Men hon vill se bilder innan hon bestämmer sig (och min hemsida är ännu inte klar) :)

Lininaa
0

#29 Vad kul! Okej, hoppas det går bra då (;

Cavello
0

Jag mejlar dem antingen i 300px med diskret logga eller 500px med logga över bilden.

Misprize
0

#30 Jajjemänsan :) Får hoppas att hon vill anställa mig sedan också (:

[michaelalundgren]
0

#30 Har du ngn egen hemsida?

Lininaa
0

#31 Okeej. Kan ju vara smart!

#32 Ja (: Det får vi ju hoppas!

#33 Njae, jag har en men den har jag inte lust att visa upp, den är så ful (x Men jag kommer troligtvis att få en .se sida med webbhotell hos Manufrog någon gång nu i veckan, fast sedan så tar det ju tid att bygga den också, innan den är klar och allt!
Hurså? (:

[michaelalundgren]
0

#34 Var nyfiken på dina bilder och så ;) Alltid kul att se nya hemsidor också.

Lininaa
0

#35 Jaha (:
Men här är den då (x Vet att den är jätteful, dessutom har jag inte uppdaterat med bilder på ett tag!

Sossso
0

Nääj, va roligt för dej :D Vi får hoppas att det går bra :) *cross my fingers* ^^