Hästbilder :) kommentera ?
Hejhej :D Nu för ungefär.. hm.. 4 veckor sen var jag och min kompis Sofia i stallet och fotade lite :) Jag fick lite bilder då. Sedan, på lördagen samma vecka var vi där igen. Jag fotade då lite på hästarna i stallet, bland annat en snygg 4-åring dom heter London. Han håller på att bli inriden och är tvillingbror till min lilla älskling Hilton (som tyvärr är ovänn med kameran x'D )
Jag vill jättegärna ha kritik på dessa bilder, men även sånt som är bra med bilden :D Börja helst inte kommentera förrän jag säger till.. ^^

KOMMENTERA!

(fler bilder kanske kommer senare)
Fina Sofie ^^ Gillar no bild 3 mäst :D Bra Jobbat ^^
#1 - Charmigt. Jag småskrattar faktiskt när jag ser den. Bra fångat!
#2 - Riktigt fint. Lite mer luft över hade varit bra.
#3 - Mäktigt. Känns inte som hästen är riktigt vaken då han har halvslutna ögon.
#4 - Fint. Vet inte riktigt vad jag ska säga. Hästen har ett fint uttryck men jag skulle nog hellre se att hästen stod still.
#5 - Jätte fint. Mer luft åt vänster bara :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Taack så jättemycket :D Jätteglad ^^ Ska tänka på det du sa :D
Jag tyckte om bilderna. Mysiga! Älskar uttrycket på bild 1 (:

Kommentera! ^^

*putt*
Kom igen! Kommentera!

Varför vill ni inte kommentera ?
Bild 1: Bra fångat, fina färger & fin bakgrund.
Bild 2: Jättesnygg häst! Fin bild men hästen gör någonting med sin underläpp tror jag? ;) Fin bakgrund även där!
Bild 3: Gillar den bilden jättemycket! Hästens färger passade bra mot det ljusblå i bakgrunden tycker jag. Synd bara att hästen hade ögonen halvöppna.
Bild 4: Tycker inte bilden blev så bra när hästen tittade in i kameran. Tror den skulle vara finare om hästen kollade framåt eller att den stod stilla. Annars tycker jag bilden var fin.
Bild 5: Jättefin bild. Tycker som Marija att det skulle behövas lite mer luft till vänster!
Annars jättefina bilder :) Bra jobbat! (Y)
Jag tycker att det är fränigt att hästen på bild 3 har ögonen lite slutna, det ser ut som att han är mallig och tycker att han är bäst. Gillar dina andra bilder skarpt! =)

#15. Tack så jättemcyket Olivia :D <3 Det värmde :P :) Hahha, näj, Vincent gör inget med underläppen ^^ Han ser faktiskt ut så x') *thööt* <3
#16. Tack så jättemycket :D Ja, jag håller med dej :) Fast det är ett sto, hon heter Cindy x') Japp, jag tycker också hon ser mallig ut.. Men det är ju bara vad jag tycker ;)
Fler kommentarer ?
#17 Jasså
Hehe :P

#18. Hehh, ingen fara ^^