Ridbilder - Kritik!

#2 Är ju helt underbar! Gillar den supermycket (;
*Putt*
#2 Tack så mkt ;)
Jag tycker bilderna är härliga och fina färger!!

Jag tycker att alla dina bilder var helt underbara :D Jättefina vinklar och färger, fint ljus… Allt var fint, särskilt #1 & #3 ;P

Alla är jättefina! den första tycker jag hade lite tråkig bakgrund.. Men nr #2 var ju helt undrebar!
Fina bilder! Nr 1 är enligt mig den absolut bästa. Fint ljus, härliga färger och bra vinkel. Synd bara lite på den tråkiga bakgrunden,annars sen mkt lyckad bild. Nr 2 kan jag dock inte förstå mig på riktigt. Ljuset och färgerna är mkt bra, liksom hästens uttryck, men jag förstår mig inte alls på komponeringen. Både häst och ryttare känns för mig avklippta medan resten av bilden känns tom. Nr 3 har du fångat i ett fint ögonblick. Dock kommer ljuset framifrån vilket ger en skuggad häst vilket i sin tur ger i mina ögon en tråkig bild. Bakgrunden här är dock mkt fin. Kan inte heller komma över känslan att jag hade velat se den lite tajtare beskärd.
Men bra gjort :)
Bilden med Yra var superfin!! =)
Jättefina bilder! :)

Bild 4, favoriten.
#0 Bra skärpa fina färger synd att hästen blundar, lite tajt beskuren kanske?.
#1 Fin bild, bra skärpa och färger skulle dok inte skada om hästen såg lite mer arlett ut.
#2 Bra skärpa och färger, lite synd att ljuset kommer från sidan men annars väldigt fin.
#3 Den här gillar jag mest, bra skärpa m.m men du kunde tagit med lite mer av underkroppen men i helhet fin bild.
Jag tycker de är jättefina bilder :D
De enda som är synd är att soley inte har öronen frammåt ;) Men de är ju ingen teknisk grej.
Annars tycker jag du har fina bilder :D
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Väldigt vackra gillar mäst 1 och 2 ^^