Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 454 ggr
Elden
0

Fölet bosse, kommentera gärna

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lär mig fortfarande kameran så det blir rätt mycket bilder nu. Detta är iaf "bosse" (född i år) ute i hagen idag.

kamera: Pentax K10D

Lininaa
0

Jag tycker bilden är mysig, härliga färger och kvistarna tycker jag passar bra där dom liksom utgör en mur mellan fölet och fotografen vilket jag gillar, kanske skulle den vara bättre utan kvistarna precis framför mulen, men det spelar inte så stor roll. Bra jobbat!

Elden
0

#1 Tack! Hmm, jag får gå ut i hagen och röja lite =) Vill inte redigera bort dom i datorn. Glad

Lagerquist
0

Gillar, komposition och uttryck väldigt mycket! Hade dock föredragit en inte fullt så röd ton över bilden ^_^

Elden
0

#3 Tack! Ang det röda så var det var så rött ute i hagen när jag tog bilden, testade att köra "autonivåer" i photoshop men vart inte alls nöjd.

Lagerquist
0

Du kan testa att dra lite i färgbalans (direkt översättning från Color Balance, vet inte om den heter så i SV ^^)

Elden
0

#5 vet vilken du menar - men saken är den att jag gillar bilden så här =D Däremot får du gärna överbevisa mig om du vill ;)

Lizzan
0

Mysig bild, fina färger

Misprize
0

Jag gillar bilden och jag älskar namnet på hästen :D

Elden
0

#7 Tackar tackar!

#8 Tyvärr bangade hans ägare på att döpa honom till det så det är bara hans smeknamn Tänk annars när man kommer på hingstvisningen och alla har krångliga namn men så in på banan kommer hingsten "bosse"….

Misprize
0

#9 haha, men det skulle ju vara såååå sött :>

Marija
0

Håller med #3, en aning rött kanske. Annars jätte fint.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Elden
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#11 Tack!

#3 & #11 Har lekt i ps igen och dragit ner det röda lite. Erkänner mig besegrad ;)

OliviaJ
0

Jättefin bild tkr jag :)

Thorsen
0

Jag tycker att bilden är extremt fin! Älskar uttrycket.

Elden
0

#13 Tack!

#14 Tackar! Det är en mycket uttrycksfull och social liten kille!

Lagerquist
0

Mycket bättre efteråt tycker jag! :D Bra jobbat ;D