Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 15-bildhantering
Läst 270 ggr
Thorsen
0

Hingst före-efter. kommentera.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har för första gången klonat xD Det blev en jättefin bild, om inte staketet hade varit ivägen. Men jag gjorde ett försök att klona bort staketet, och lyckades ganska bra, för att vara nybörjare på att klona (A) Nu vill jag ha kommentarer och kritik! Och om ni har lust så kanske ni vill klona bort ni med, så att det blir ett mer lyckat resultat`? ^^

Här har vi orginalbilden. Det är en hingst som stod bakom ett staket, och så var en av lektionshästarna brunstig. Perfekt timing asså x'D Det var nästan läskigt att stå i hagen brevid honom, då han började stila ;) Menmen, jag gillar uttrycket väldigt mycket.

Jag säger till när ni kan börja kommentera!

Thorsen
0

Och här är den redigerade bilden (:  Kom ihåg att ni också får klona om ni har lust, på orginalbilden alltså (A)

Fritt fram att kommentera!

Marija
0

Tycker du har lyckats riktigt bra! Dock syns det lite väl mkt vid bringan (?). Men annars så, jätte bra!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lininaa
0

Tyvärr tycker jag att det syns väldigt väl var har du klonat. Hästen har ett fint uttryck men jag skulle vilja ha den mer åt vänster så att hela svansen kom med och hästen inte blev så centrerad.

Thorsen
0

#2  Jo, det syns ganska mycket på bringan, har målat lite :O xD  Tack!

#3 Gäller att få ett bra ögonblick med. Han ville röra på sig nästan hela tiden så.. xD

Granatapple
0

Jag tycker det var mycket bra gjort för att var första gången! Men som sagt, övning ger färdighet! Fortsätt så!

Gjorde själv ett litet patetiskt försök ;)

FeliciaS
0

Bra gjort, jag hade absolut inte kunnat göra bättre, men det syns att du har klonat ;)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

OliviaJ
0

Jag tycker det var bra gjort :) Själv är jag jättedålig på att klona ;)

Abico
0

Bra gjort för att vara nybörjare på kloning, du skulle sett mina resultat i början "pankaka" ;P Fin bild för övrigt.

Hanna 

SandraJanson
0

Jätte bra ! Själv kan jag inte klona :O Har försökt mega mycket och hur länge som hälst men det funkar inte ;D

Lizzan
0

Gillar motivet men skulle vilja ha hästen med till vänster så att bilden inte var så centrerad. bra jobbat med kloningen för att vara nybörjare :)

Thorsen
0

Tack för all kritik/kommentarer!