Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 09-fotoutrustning
Läst 191 ggr
Marija
0

Fotostudio :D

Mamma och pappa sa idag att jag skulle få ett rum nere i källaren som jag kunde renovera till en fotostudio :) Så v. 44 ska jag börja, måste bla målas och måste köpa in lite grejjer :D

Jisses vad glad jag är :'D

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Jooline
0

Gu va fuskigt! :O Lycka till då :D Har försökt övertala mina oxå, men vi har inte plats.. :S Håppas få se massor av bilder därifrån nu framöver då :P Va har du tänkt ha den till? :P

Marija
0

#1 Tack! Ja bilder får du nog se när den är klar :D Allt möjligt, från husdjur till uppställda föremål :) Blir nog ingen superproffsig, men räcker gott och väl till mej :)

Magster
0

Gud så kul! :D
Undrar om itne jag också skulle kunna få tag i en studio.. Kunde kanske använda mitt gamla rum. Måste bara fixa lite grejer, vad kan vara bra att ha i en studio? Paraplyer, stativ och bakgrund? Mer?

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Marija
0

#3 Ja massa sånt! Men jag ska inte ha fullt så proffsigt. Vi ska först måla allting vitt, bakgrund ska jag ev ha lakan eller så, och så ska jag ev. köpa ett stativ x) Sen får man väl köpa mer och mer eftersom :D

Lininaa
0

Vad roligt! Försökte för ett tag sedan få mina föräldrar på samma tankar, men tydligen tyckte mamma att vi behövde det utrymmet till annat :P

emmsaaan
0

Läste nånstanns att en hade i garaget så hon tog in sin häst där ;) Cool.t

Jojaton
0

Vad skoj!

Jag vill också ha en egen studio.. :S Men vi har liksom ingen plats i huset. Skulle isåfall vara lekstugen, som fö är enorm för att vara lekstuga! xD

Johanna - Instagram

Kattapult
0

Grattis va kul!

Marija
0

#6 Ojdå x) Jag får nog max plats med en riktigt stor hund x)