Lekt i photoshop
Jag har inte haft någonting att göra idag, vilket resulterade i att jag lekte lite i photoshop. Hur tycker ni det blev? Lägger först upp den redigerade, och sen den oredigerade.
Här kan bilden ses i större format.
Hej!
#0: Jag gillar att du klonade bort grimman, hästen ser så fri ut :)
Mvh ABC123.
Hejsan.
Ja, nästa steg blir nog att klona bort skon som syns ;) och staketet förståss men det orkade jag itne göra nu då jag inte tycker det stör så fruktansvärt mycket.

Snyggt jobbat =)
Vilket staket? :P
#5. Som sagt syns det inte så mkt, därför orkade jag inte ta bort det. Det syns att det står en stolpe långt till höger i bilden samt att det går vågräta ränder av ståltråden.
Snyggt att du klonat bort grimman. Fast bilden ser lite grådaskig ut som den tappat färg. Men jag gillar skogen :D Bra jobbat :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Väldigt snyggt! Gillar att du sänkt mättnaden och ändrat färgen :)
Tack för att ni tagit er tid och kollat och komenterat =)

Är det bara jag som gillar orginalbilden bättre…?
Bea Jakobsson, ~www.stuteriteja.se~
Medarbetare gotlandsruss ifokus
Medarbetare ponnytrav ifokus
Jag tycker att det var snyggt jobbat med grimman. Kan inte riktigt bestämma mig.. Jag tror att jag gillar originalfärgerna bättre. Fast ändå inte.. Knepigt. Måste ändå få säga Bra gjort!
Bilden är fin och så fast lite väl "lila?" för mig ^^, Annars är du en rktig talang på sånt här -tummen upp-

tycker du ska dra upp kontrásterna för jag tkr den ser grå och tråkig ut, känns inte som om det är någon inlevelse i bilden. Föredrar orginalet framför den grå.

Jag tycker att det blev mycket mysigare färger med mer lila-aktigt. Mer höst-feeling och hela bilden blir intressantare och mer mystisk. Typ.
Jättesnyggt gjort :)

Bra redigering, men jag måste nog erkänna att jag gillar orginalet bättre. Älskar dom starka färgerna på orginalet! Den redigerade bilden blev lite för rosa tycker jag! (:
Fint, men gillar originalet ännu mer med kontrasterna mot den gröna bakrunden.
Nu har jag bestämt mig och jag gillar den redigerade bäst. Det känns som att du präglat den lite med din egen stil. Jättefint!

#10 jag gillar också orginalets färger bättre, men kloningen och det är snyggt på den redigerade, så jag hade föredragit kloning och beskärning, men orginalets färger.

Man ser där du klonat bort grimman på ganaschen, ett mycket svagt vitt sträck, det utskiljer sig ifrån resten av hästen. Förstår du vad jag menar? (: Men annars JÄTTE JÄTTE FIN BILD!
Jättefin tkr jag :)
Snyggt ^^
Snyggt ^^