Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 864 ggr
Jojaton
0

Hästfototräff

Massor av trådar finns det om Hästfoto träffar, i Göteborg och Stockholm och allt möjligt.
Själv tycker jag det skulle vara himla kul, men det är för långt att åka till både Göteborg och stockholm. Så nu ni Södra-Sverige-boende. Tänkte att man kunde hitta på något här? Bor själv i nordöstra Skåne, så kan ta mig runt däromkring ungefär, om nu någon är intresserad! ;P Man får ju självklart leta upp något roligt hästfoto-vänligt ställe att vara på. Någon intresserad? :O

Johanna - Instagram

Marija
0

Bor i Norrland, tyvärr.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Anna
0

Bor i Småland.

Tror inte det är några lite större evenemang nu här nere i höst?

Ska på ponnyhoppning i Västervik i oktober men det är ju rätt högt upp i Småland.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Cavello
0

Bor i Halland, vilket ligger till väster om Småland, norr om Skåne osv. (kartprov förra veckan).

Skulle vara kul att ha en träff mellan Varberg till Laholm.

Jojaton
0

Ja.. ;) Men man kan ju åka till någon "vanlig", men ändå hyffsat stor, tävling. Sedan kan man ju alltid fika eller något, och ha det kul. Eller? Man behöver ju inte vara på något stort evengemang, då är det ju nästan ingen mening eftersom jag antar att alla kommer springa rundor som yra höns och fota som tokingar då! xD

Johanna - Instagram

Cavello
0

Ja visst :) Huvudsaken är egentligen att man träffar varandra och fotar lite hästar. Ska vara en stor tävling här i Halmstad med höjder upp till 1.60m, dock inomhus :( Vet ni någon bra utomhustävling?

Lininaa
0

Jag vill väldigt gärna komma, men jag bor ju liksom i Värmland, vilket är en bra bit från Skåne, men vi får se.. Kanske kan jag träffa dig i samband med hästfototräffen isåfall Johanna?

Anna
0

Kollade tävlingar nu, verkar inte vara några större utomhustävlingar nu.

Den enda utomhustävlingen kvar som jag kan hitta är den lokala ponnyhoppningen på Västervikortens Ryttarförening 6-7 oktober, dit ska jag.

annaattlid.se

Cavello
0

Kvibille hade nog sin sista i helgen tror jag. Sedan vet jag inte vad de andra klubbarna har för något. Kan tyvärr inte den helgen. Ska fota islandshästar/tölttävling i Falkenberg hade jag tänkt och Västervik ligger långt härifrån tror jag :O

Kattapult
0

Bor i Småland jag :)

Deutsch
0

Småland här också (:

Lizzan
0

Bor i Norrland :/

Anna
0

Västervik är rätt högt upp i Småland så det är väl inget jättebra ställe direkt.

Inga andra förslag? Tingsrydstravet kanske har någonting?

annaattlid.se

Shallow
0

#12 Ponnytrav eller stor trav? Kan skicka länkar då =)

Anna
0

#13 Kollade deras hemsida och säsongsavslutningen var igår, den 23.

annaattlid.se

Jojaton
0

#6 Självklart! :D

Johanna - Instagram

Lininaa
0

#15 Det vore jättekul! Men isåfall vore det bra om man kunde lägga träffen på ett lov kanske? Då har ju fler tillgång att komma 8)

Jooline
0

Bor oxå i Småland. Blir så less när alla träffar bara är i stockholm å göteborg. Hade varit kul att ha en här i Småland:D Själv bor ja i Kalmar ^^

Sossso
0

Bor precis som #2, #17 och #9 i Småland.. :P

Monday
0

Ingen som ska på stockholm international horseshow i vinter och vill fixa en lite stockholmsträff då?

http://www.regret-nothing.com

Lizzan
0

#19 Jag ska dit :)

Monday
0

#20 Vilken dag?

Anna
0

#19 Ska också dit, denna tråd handlade ju dock om en träff i småland. ;)

annaattlid.se

Monday
0

#22 Missade det totalt. Fast det skulle ju vara kul om det blev en nationell träff. Jag menar, du bor ju i småland och ändå åker du till stockholm. Och du är nog inte den ända som åker långt ;)

Lizzan
0

#21 Kommer till stockholm på fredag kväll och är där hela lördag och söndag

Anna
0

#23 Sant! Har tur som kan bo hos Maggan den helgen. :)

annaattlid.se

Monday
0

Men jag kan ju skapa en egen tråd om stockholm horseshow om det är några som är intresserad av att träffas då?

Jojaton
0

Puttar upp

Någon i södra sverige som fortf är intresserad?

Johanna - Instagram

Cavello
0

Jag är intresserad men finns inte många tävlingar kvar som går utomhus.

Anna
0

Säger som #28.

annaattlid.se

FeliciaS
0

Någon som vet när gymkhanan börjar imorgon? För det är väl på söndagen oxå?

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

gigytffyvbk
0

men kan man annars inte bara träffas nånstans och kanske fika lite och hitta på något kul eller något ?

Jojaton
0

#31 Det kan man ju faktiskt. Bara umgås, man måste ju inte fotografera något hästevengemang.

Johanna - Instagram

divansson
0

Förlååt så mycket att jag bara kommer in å säger nått annat! men, finns det typ, inga hästfoto-folk i Dalarna? höhö

Misprize
0

Vi Norrlänningar borde nästan ha en fin träff ^______^ Fast Norrland är typ fet-stort.

Marija
0

#34 Haha, ja, mera norrland :D

Misprize
0

jämtland jämtland jämt o ständigt!

Marija
0

#36 Nää, ÅNGERMANLAND :D
Norrland är hårdast Cool

Misprize
0

Norrland ja :D

Mari
0

Ja mer i norrland :P Typ södra då! (om nu hälsingland hör dit xD)
Nån som vill ordna nått?

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Jojaton
0

Ehm, kan ni från Norrland starta en egen tråd eller så? För att detta är om en HF-träff i Södra Sverige..

Johanna - Instagram

Marija
0

#38 Bor du i Östersund? Inte så långt från mej ;)

Cavello
0

Egen tråd alla norrlänningar :)

Jojaton
0

Men asså, vi Söderbor, ska vi bara träffas någonstans och umgås? Måste det vara ett stort evengemang bara för att vi hästfotomänniskor ska träffas?

Johanna - Instagram

Cavello
0

Jag känner inte att det är lönt att åka kanske 20-30 mil för att bara träffas men hellre vid ett större evemang.