Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 298 ggr
LindaKarlstrom
0

Banjo

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hoho, det blev några foton tillslut trost att det var mamma som höll i hästen.

Fler foton kommer sen :)

Kattapult
0

Va fiin han är! :D

Granatapple
0

Underbart fint :) Banjo ser vaken och vacker ut och bilden har härliga höstfärger. Väldigt trevlig bild :) Hade kanske varit trevligt att se lite av det andra ögat också! Men mycket trevlig bild, ser fram emot fler :)

Lininaa
0

Jättefint! Men jag hade nog beskurit några millimeter till på vänster sida. Synd på den stora skuggan.

Toltaren
0

Oj, värsta snyggingen ju ;)

Shallow
0

Fin fint!

LindaKarlstrom
0

Tack så mycket för era komentarer :D Fler foton finns på min bilddagbok för er som vill se. Komentera dom gärna där oxå!

[michaelalundgren]
0

Fina bilder Linda ;) Är så j*vla avis på dig!

Shallow
0

Bra me luft emellan också!

Misprize
0

Härlig bilD :D

Anna
0

Uttrycket är kanonfint!

Jag hade absolut försökt hitta en lite skuggigare plats eller väntat tills solen gick i moln, den stora skuggan förstör mycket för min del.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Jätte fint. Stör mej dock på skuggan. Annars jätte fint!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Shallow
0

Skuggan stör mig lite också men inte ås mkt =)

Lizzan
0

Supefint:D

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ja, men tyvärr fanns det inga moln, och dom enda skuggiga platserna hade skabbig bakgrund :(

Thorsson
0

Om, ni inte hade velat ha med skuggan, skulle ni provat att vrida så han tittade åt andra hållet. (;

Mkt fina bilder linda!

LindaKarlstrom
0

#15. Men jag ville ha med hur han som kollade… över sig själv så oxå baken syntes :P Och hästarna i hagen bredvid var lite tokiga (och banjo har aldrig träffad dom vad jag vet) Så dom tyckte han var mycket intressanta att kolla på :)

Tack så mycket! :)

Thorsson
0

#16. ok. men ni hade även kunnat vända honom så att han stod med rumpan där han hade huvet, så hade du fått skuggan på ett helt annat sätt ;) då hade han ändåså kunnat kolla på pollarna i hagen ;)

LindaKarlstrom
0

#17. Så sant så :) Men det går inte att ställa krav på mamma, jag är nog glad att hon höll i grimskaftet för det är första gången hon har vågat göra det :P

Thorsson
0

#18. haha, jo det är bra (;  Jag kankse inte kan fotograefra så bra.. mne jag är tekninsk av mig om hur man kan göra (;

Sossso
0

Jag tycker att han var superfin :D Han ser pigg och glad ut och bilden får mej att tänka på höst.. :) Jättefina bilder :D

OliviaJ
0

Jättefin, synd bara med skuggan!