Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 342 ggr
Ellinor_ludde
0

Hästbilder :D

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vart ute på landet och tagit ilder på mn underbara medryttar/foderhäst som jag ridit i snart 7 år :) Är jätte nöjd mws bilderna, vad tycker ni? ^^.

Ellinor_ludde
0

bild 2

Ellinor_ludde
0

bild 3

Ellinor_ludde
0

bild 4

Ellinor_ludde
0

bild 5

Ellinor_ludde
0

bild 6

bild 5 är en annan häst på samma stall ^^,

Marija
0

#0 - Rolig vinkel. Fast lite tråkiga färger, men ändå passar det, för bilden får härliga kontraster.

#1 - Gillar denna mindre. Mer luft över och under. Ser ut som att ögat sitter jätte högt upp?

#2 - Denna är super charmig tycker jag! Fokusen sitter på mulen vilket är jätte fint. Gillar beskärningen. Super!

#3 - Lite för mörk tycker jag. Fast hästen har ett sött uttryck ungefär; Vad gör du där nere? ;)

#4 - Gillar färgerna. Fast gillar inte beskärningen, skulle velat se hela hästen, eller bara huvudet.

#5 - Denna faller mej inte i smaken. Hästens huvud ser jätte långt ut. Och den är en aning för mörk på halsen.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lagerquist
0

Gillar #0 allra bäst! Bra jobbat :)

Magster
0

Skulle vara lite mer intressant att få se honom i någon annan vinkel än underifrån…

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Emelie-G
0

#0 och #2 tycker jag är jättehärliga! Annorlunda med roliga vinklar., gillar även de matta färgerna som jag tycker ger en härlig stämning i bilden. Riktigt bra jobbat!

De andra bilderna faller mig inte i smaken tyvärr, de känns mest underexponerade och lite småtråkiga.

Promice
0

Jag tycker att det var lite tråkigt utan bakgrund och då blir det nästan som att den är flintis. Men är en väldigt fin häst annars :)