Hästbilder :D

#0 - Rolig vinkel. Fast lite tråkiga färger, men ändå passar det, för bilden får härliga kontraster.
#1 - Gillar denna mindre. Mer luft över och under. Ser ut som att ögat sitter jätte högt upp?
#2 - Denna är super charmig tycker jag! Fokusen sitter på mulen vilket är jätte fint. Gillar beskärningen. Super!
#3 - Lite för mörk tycker jag. Fast hästen har ett sött uttryck ungefär; Vad gör du där nere? ;)
#4 - Gillar färgerna. Fast gillar inte beskärningen, skulle velat se hela hästen, eller bara huvudet.
#5 - Denna faller mej inte i smaken. Hästens huvud ser jätte långt ut. Och den är en aning för mörk på halsen.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Gillar #0 allra bäst! Bra jobbat :)
Skulle vara lite mer intressant att få se honom i någon annan vinkel än underifrån…
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#0 och #2 tycker jag är jättehärliga! Annorlunda med roliga vinklar., gillar även de matta färgerna som jag tycker ger en härlig stämning i bilden. Riktigt bra jobbat!
De andra bilderna faller mig inte i smaken tyvärr, de känns mest underexponerade och lite småtråkiga.

Jag tycker att det var lite tråkigt utan bakgrund och då blir det nästan som att den är flintis. Men är en väldigt fin häst annars :)