Bus i hagen
Fotade några sista foton på Denniz idag. Vi busade upp honom regält och han tyckte verkligen det var kul. Vill gärna få komentarern och konstruktiv kritik på fotona.
Jag ber er bortse från loggan, och så blev kvaliteén himla konstig efter att jag hade anpassat dom för webben :S
#1 och #2 är ju helt underbara!

Bild nr 2 är kanonfin!
Helt otroligt fina bilder! Älskar bild 2, men kanske skulle den varit lite tajtare beskuren.. Bra jobbat med alla bilder (:
älskar bilderna som alla andra 

Gillar verkligen alla bilderna, härliga färger och grymt fin häst :)

Jätte fina bilder!!! UNDERBAR PONNY!
#1 Helt underbart uttryck, bra komp, fantastiska färger.
#2 Har sagt det förut - WOW! En bild som nästan slår omkull mig om jag ska vara ärlig. Ögonkontakten är pricken över iet.
De andra två säger mig inte lika mycket.
MVH Anna
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
De två första bilderna är WOW medan de två sista är inte lika imponerande. Hoppas Denniz har det bra i Trapalanda!
Helt underbara bilder! #2 var min favorit. Denniz var verkligen en jättefin ponny
Helt underbart Linda! Bild 2 var min favorit. Jättejättejätte snyggt!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jättefiina bilder :D Hur busar ni upp era hästar?
Jag fullkomligt älskar #1 och #2! De andra två är också fina, men inte lika klockrena. Så tyvärr, har ingen konstruktiv kritik ;)

Bild nummer 2 är helt fantastisk! Helt helt underbara färger. Jag vill ser mer av dina bilder. Här ska hemsida spanas in :D
Tack så mycket för era komentarer! 
Släger upp två foton till, som är arbetade i photoshop :) Här finns den att se i större format.

Ännu vackrare i svartvitt Dx
#18 Jätte fint! :)
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#1 och 2# är verkligen helt fantastiska! Jag har aldrig sett en så vacker hästbild som 2# förrut!! #20 var också imponerande!

Bild2 är underbar.
Gillar även #18 , den passade väldigt bra i svartvitt!

kanon bra bilder!
Underbara!
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
#1 #2 #18 #20 WOW! Vilka bilder! Vilken fin sagoponny :D

#1 #2 #20 är klara favoriter. #3 Kunde ha varit fin om hästen hade haft öronen framåt.
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Underbara bilder! Som många andra sagt så är nr2 den absolut bästa! Färgerna är helt underbara och hästen är bara helt wow. Nr 1 är också helt underbar! Nr 4 gillar jag också, det ser nästan ut som om skogen bakom hästen är i brand. Synd bara att hästen inte hade öronen framåt, det hade verkligen gjort bilden! Den sista bilden (nr 20) tycker jag också är fantastikst fin!
Woow helt enkelt ^^
Tack än en gång för era komentarer! :D

Mkt fina! Älskar verkligen #1 + #2, samt de sista två du la upp. Mkt bra jobbat! :D
Kanon bilder! :')

Bild 1 & Bild 2 är mina favoriter! Jättefina, bra jobbat!
Fina bilder men de ser väldigt uppskärpta ut.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
#34. Jag vet :S Men dom är inte uppskärpta….
Bild 2 är min favorit :) Den är helt underbar :D