Herregud, herregud, herre-freaking-gud!
Okej, nu är jag så uppskakad att jag knappt kan skriva men känner att jag måste få det sagt annars spricker jag.
Det började med att jag fick ett samtal från en tjej på tidningen Ridsport, jag fick ringa upp för jag missade samtalet. Jag trodde vu skulle prata arvode från förra fototagningen men vad fel jag hade. Kvinnan jag jobbade med förra gången som använde mig som fotograf skulle göra ett nytt reportage. Om Minna Telde! Och de frågade om jag var intresserad. Vad svarar man på det?
Klart svarade jag ja men guud, jag är så uppspelt. Kommer inte kunna koncentrera mig i skolan idag tror jag xD.
Ville bara skriva av mig, kände att jag behövde uttrycka lite glädje, annars skulle jag dansat runt i klassrummet.

Men…Grattis!!Va roligt!!
Gud vad kul! Grattis!
vad roligt! grattis :D
Wiii! Grattis!!!!!!
**AAAAAWWWWWWWW
**Du vet hur glad jag är för din skull, och herregud, GRATTIS SMULZ!

Va kuul :D Grattiis! xD
grattis
Jisses vad kul, grattis! :D
Tack allesammans :D
Dock nu har jag tagit reda på vart Minna bor och vettefan hur jag ska ta mig till Skåne xD

Vad roligt! Grattis!!
Woow va häftigt :D grattis :D
#9 Du får ge jobbet till mig jag bor nära (a) xP
Eller så stannar du en gång hos mig på vägen ner, åker till skåne, och så stannar du hos mig igen på vägen hem =D (men var medveten om att jag kommer kidnappa dig oavsett) ^^
Grattis! Vad roligt för dig! :D
/ Sara & Casper
Vad roligt! Lycka till med uppdraget :D
MVH
Sofia Genne - www.teamsl.blogg.se
Oj vad roligt, grattis och lycka till!

Grattis! Vad roligt ;)
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Grattis!
Grattis :)
Oj! :O GRATTIS! :D
Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se
Oj, gud vad kul, gratulerar! :)
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Ojojoj!! Jag förstår om du är uppspelt :D:D Grattis!!
Grattis. Vad är Minna Telde?
Vänliga hälsningar
Niklas
Minna Telde har jag fått autograf ifrån på Apaccionata. :D
Grattis! :D
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Grattis och lycka till! :D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Grattis Grattis Grattis!! :D
#22 Minna Telde är en dressyrryttare som bl.a. ridit OS :)
Gud vad kul! Grattis!
#26: Aha, tack för svaret!
Vänliga hälsningar
Niklas
#12 - Jag undrar lite varför de inte tar en fotograf som bor liite närmare men wtf, sålänge de står för resekostnaderna så.
Colan, jag vet att du är mitt största fan och stalker så jag borde nog undvika närmare kontakt med dig ;) (har ju faktiskt sett The Bodyguard xD)
#22 - Som Emelie sa, hon är en av Sveriges elitryttare inom dressyr :)
TACK SÅ JÄTTEMYCKET ALLIHOP :'D

Grattis Grattis !
Gud vad roligt! grattis! :D
Men hud vad kul :) Grattis!

Gu va kul :D :D

Jätteroligt ju :D

Grattis :D då blir ju du värsta kändis fotografen xD :D
Grattis :D
HAHAHA, har nu snackat med reportern. Hon som ringde mig har slagit rekord i icke-ömsidig kommunikation. Hon sa att artikeln handlade om Minna Telde. Men när jag snackade med reportern kom det fram att det var en ELEV till Minna som skulle fotograferas. Haha, ja, vad säger man xP

hahaha xD vilken miss x) men då får du fotografera en som KÄNNER Minna. Och det är ju lite coolt i sig… xP