Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 619 ggr
LindaKarlstrom
0

Ida Danzia LZ x

I helgen kom det snö, och då passade jag på att fota våran angloarab Zia då hon matchade omgivningen perfekt ;) Fotona är kanske inte direkt perfekta för Zia var inte på fotohummör, men jag måste lägga ut dom ändå, det är ju så härligt med snö!

LindaKarlstrom
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Zias huvud.

LindaKarlstrom
0

Hon visar sina huggtänder ;)

Haha typ alla från stallet som jag visade denna bild åt tyckte en var superkul :P

LindaKarlstrom
0

Och två bonusbilder som inte är på Zia ;)

LindaKarlstrom
0

:)

så det var sista det

Cavello
0

Mysigt med snö! Kollar på Vänner så lämnar ingen ordentlig kommentar men #3 var den bästa av bilderna. De andra säger mig tyvärr ingenting.

Marija
0

#1 - Fint. Fint uttryck och fin beskärning.

#2 - Jätte charmigt. Snyggt fångat. Stör mej på eltråden i bakgrunden dock. Verkligen sött, går hon till anfall? ;)

#3 - Jätte sött! Skulle dock velat se båda ögonen, och lite mera luft över.

#4 - Gulligt. Gillar beskärningen. Har inte så mycket att säga.

Tycker dock att grimmorna stör på alla bilder.

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

LindaKarlstrom
0

#6. Tack för komentaren :)

#2. Nej, tack och lov gör hon inte det även fast det ser ut så :P Zia verkar vara så snäll som man man bli.

Ja tyvärr stör dom :( Men det känns inte så smart att springa o ta av dom grimmorna heller :P

Marija
0

#7 - Hehe, tur det! Nej, det är ju inte det, men jag tycker att du lyckats bra ändå!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Thorsen
0

#1  Fint uttryck, hade dock velat ha lite mera luft åt höger, annars väldigt fin!

#2 Tycker att bilden ser charmig ut på något sätt, jättesöt bild tycker jag!

#3 Fint uttryck, och gullig ponny ;) Jättefin bild!

#4 Min favorit. Gillas uttrycket, och även färgen på ponnyn. finfin! :)

Tycker att du har lyckats bra med bilderna!

Lininaa
0

Bild 1: Fina färger och fint uttryck. Skulle dock vilja se lite mer hals.

Bild 2: Söt! Jag skulle tyckt bättre om den om du hade zoomat in lite mer så att det inte blev så mycket luft med i bilden, alt. beskar lite tajtare. Lutar marken? Det känns så, fast ändå ser bilden hyfsat rak ut!

Bild 3: Väldigt söt ponny! Men jag skulle vilja att du beskar mer i nederkant. Skulle gärna se andra ögat också, men annars ett lyckat porträtt!

Bild 4: Oj! Underbart söt ponny. Synd med stallet(?) i bakgrunden. Jag skulle beskurit tajtare, men det är nog en smaksak. Annars bra jobbat!

Lizzan
0

Mysigt med snö :D

Pedro
0

Jag säger bara #3 och #4 vilken söt ponny :D Fint fotat ;)

/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se

Magster
0

Mycket söta bilder med vackra färger, men bild två tycker jag var i en väldigt konstig vinkel. Den får hela hästen att se liten och ihopkrupen ut…

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.