Ida Danzia LZ x
I helgen kom det snö, och då passade jag på att fota våran angloarab Zia då hon matchade omgivningen perfekt ;) Fotona är kanske inte direkt perfekta för Zia var inte på fotohummör, men jag måste lägga ut dom ändå, det är ju så härligt med snö!
Mysigt med snö! Kollar på Vänner så lämnar ingen ordentlig kommentar men #3 var den bästa av bilderna. De andra säger mig tyvärr ingenting.
#1 - Fint. Fint uttryck och fin beskärning.
#2 - Jätte charmigt. Snyggt fångat. Stör mej på eltråden i bakgrunden dock. Verkligen sött, går hon till anfall? ;)
#3 - Jätte sött! Skulle dock velat se båda ögonen, och lite mera luft över.
#4 - Gulligt. Gillar beskärningen. Har inte så mycket att säga.
Tycker dock att grimmorna stör på alla bilder.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#6. Tack för komentaren :)
#2. Nej, tack och lov gör hon inte det även fast det ser ut så :P Zia verkar vara så snäll som man man bli.
Ja tyvärr stör dom :( Men det känns inte så smart att springa o ta av dom grimmorna heller :P
#7 - Hehe, tur det! Nej, det är ju inte det, men jag tycker att du lyckats bra ändå!
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#1 Fint uttryck, hade dock velat ha lite mera luft åt höger, annars väldigt fin!
#2 Tycker att bilden ser charmig ut på något sätt, jättesöt bild tycker jag!
#3 Fint uttryck, och gullig ponny ;) Jättefin bild!
#4 Min favorit. Gillas uttrycket, och även färgen på ponnyn. finfin! :)
Tycker att du har lyckats bra med bilderna!
Bild 1: Fina färger och fint uttryck. Skulle dock vilja se lite mer hals.
Bild 2: Söt! Jag skulle tyckt bättre om den om du hade zoomat in lite mer så att det inte blev så mycket luft med i bilden, alt. beskar lite tajtare. Lutar marken? Det känns så, fast ändå ser bilden hyfsat rak ut!
Bild 3: Väldigt söt ponny! Men jag skulle vilja att du beskar mer i nederkant. Skulle gärna se andra ögat också, men annars ett lyckat porträtt!
Bild 4: Oj! Underbart söt ponny. Synd med stallet(?) i bakgrunden. Jag skulle beskurit tajtare, men det är nog en smaksak. Annars bra jobbat!
Mysigt med snö :D

Jag säger bara #3 och #4 vilken söt ponny :D Fint fotat ;)
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Mycket söta bilder med vackra färger, men bild två tycker jag var i en väldigt konstig vinkel. Den får hela hästen att se liten och ihopkrupen ut…
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.