Ett haflingerporträtt
Förra veckan praoade jag på Vimmerbyortens Ryttarförening och sista dagen ledde vi ut alla hästar och fotograferade dem lite.
Här är det porträtt som jag blev nöjdast med. Bilden föreställer haflingerstoet Merrie, en underbar liten häst som är så himla lugn och fin och helt underbar :)
Vad tycker ni om bilden? Kritik?
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Superfint
Skulle nog velat ha mer luft över, en smaksak antar jag.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Håller med #1, annars jättefin :)
säger samma som #1

Jättefiin! Fint uttryck och fina färger. Inget negativt på den bilden som jag ser. Snyggt jobbat!
ja jättefin :D
kanske mer luft över huvudet eller att du skulle ha fotat i stående format :)
Annars så ska haflinger ha lång man :P Stubb är till för fjordingar xD
Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se
Tack hörni.
#5 Är inte 100% säker på att Merrie är renrasig faktiskt. En annan ponny på ridskolan var dock renrasig haflinger och han hade lååång vit man :)

Superälskar bilden. Sådan där färg på hästar är grymt snyggt. Och du har fångat det på ett suveränt sätt.
Gillar bilden väldigt mkt, jag är väl inte som andra, men jag tycker att det var super som den var ;)
#0 Har du fått ditt nyare objektiv än?
Jättefint! Kan dock inte bestämma mig om jag skulle vilja ha mer luft över, så jag nöjer mig så som det är. ;)
#8 Menar du mitt 80-200/2,8? Nej, det hämtar jag imorgon. :)
Tack alla!

Väldigt fin bild, dock så kanske man skulle ha "skurit av lite luft på höger sida och lagt ovan" om du förstår vad jag menar. Tycker att det är liite mycket luft till höger om hästen, men det kanske är en smaksak det med ;)

Jättefin bild!
Ser fint ut :)
Helt underbart, en perfekt bild, Anna! Bra jobbat.
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
MM ;) Här han man stått och ansträngt sig för att få hästen med öronen frammåt! GAAH, de va såå j*vla sura xD