Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 24-forumet-ifokus
Läst 516 ggr
Lininaa
0

Aktivast i Augusti?

Saknar redovisningen av dom aktivaste medlemmarna i Augusti. Kommer den eller skippar ni det denna månad? Jag tycker att det är en bra grej, påså sätt blir sajten lite aktivare också när man vill komma med på listan (:

Hoppas jag lade tråden rätt nu ;)

Emelie-G
0

Den statistiken vi har är över de mest aktiva medlemmarna unde de 30 senaste dagarna, så det blir dessvärre ganska svårt att redovisa augustis aktivitet..

För mig blir det server error när jag ska kolla den listan, är det så för Anna och Maggan också lär det dröja ett tag tills listan kommer upp nästa gång

Lininaa
0

#2 Okej. Anledningen till att jag skrev Augusti är att ni ju brukar lägga in en lista efter varje månad. Men tack iaf :)
Hoppas att det fungerar för Anna eller Maggan då!

Anna
0

Funktionen att visa statistiken för senast månaden är ur funktion och har varit det i ett par veckor. Killarna jobbar på detta men prioriterar andra, större problem först.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Lininaa
0

#3 Okeej. Bara att vänta då.. (;

Cavello
0

Ingen stor funktion men ändå kul att se :)

Lininaa
0

#5 Precis ;)

Alex
0

För hela iFokus funkar det ju, är bara listan för enskild sajt som är ur funktion.

Mvh Alex
Värd för Ridsport
Medarbetare på Islandshäst

Anna
0

#7 Precis.

annaattlid.se

Anna
0

Lite nytt ang detta.

Funktionen kommer INTE återvända inom de närmsta 2 månaderna. Så ni får stå ut ett tag till!

Aktivast på hela iFokus fungerar dock, är ni intresserade av att se en sådan lista också?

annaattlid.se

Misprize
0

#9 En sådan vill jag gärna se :)

Cavello
0

Samma här!