Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 624 ggr
AnnaJohansson
0

OT: Vad tycks om denna?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Har nu suttit och klurat ihop denna! Tänkte antingen ha den på hennes boxdörr eller på skåpsdörren!

Kommentarer tas emot med tacksamhet!

// Mvh Anna :)

Anna
0

Riktigt snygg!

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Akerberg
0

Snygg! Men jag hade vänt på det, alltså haft namnet och den lilla bilden till vänster, och den stora till höger. Nu missade jag namnet och undrade vad det var för krumelutt i högerhörnet, men det var först efter en stund!

Lininaa
0

Jag tycker att den är jättefin. Härligt färgval (: Dock så tog det ett tag innan jag förstod att det stog Py, men alla i stallet där du sätter upp den kanske vet att det är så hon heter, och då blir det ju inte lika svårt att lista ut (;

AnnaJohansson
0

Hihi, man kan inte direkt tro att Py (hästen på bilderna) är 24 år gammal ;D  

#1 Tackar :D

#2 Jo, fast det är nog en smaksak ;) Man kan nog få till det på tusen andra sätt än jag som är snyggare!

#3 Tack! Hehe, jo de flesta i stallet vet att hon heter Py då hon stått där i 2-3 år!

Lininaa
0

#4 Tänkte väl det (;

jojjehanna
0

Håller med #2 och så tycker jag det ser ut som om hon tuggar/gapar på vänstra bilden, lite synd.

Marija
0

Jätte snyggt. Dock hade jag lite svårt att klura ut vart det stog Py först. Men när jag hittat det så vart det super! Jättefint!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

FeliciaS
0

Fin, stilren, enkel men detaljrik :)

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

AnnaJohansson
0

Tack för alla kommentarer! Men vill gärna ha fler (A)

Jojaton
0

Jättefin! :D

Johanna - Instagram

Nemii
0

Jättesöt :) Om jag hade häst skulle jag helt klart vilja ha en sån ;)

Magster
0

Gud så snygg!

Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.

Jooline
0

Såå Söööt <333

Sossso
0

Den var verkligen jättesöt :D

Lizzan
0

Härlig!:)

Minka
0

Fint (:

Thorsen
0

Suuperfiin :D  (Y)

Saandraah
0

Anna, du vet ju redan vad jag tycker om den :) ÄLSKAR DEN !! ;D hääh <3     Vill gö en sådan till Zagallo !! <3333

AnnaJohansson
0

Åh, vad glad jag blir av alla gärliga kommentarer!

Hihi, självklart Sandra xD

svampi
0

Superfin

AnnaJohansson
0

Tack tack :D

AnnaFreds
0

Jättesnygg! <3

OliviaJ
0

Jättesnygg :)

dhbf
0

Very Snöggish x'D Haha :P fint vare x)

Katter3
0

Jättefin!

Mvh Johanna
www.fotografjohanna.se

annikamedstortA
0

Jättefint! Tyckte mest om den högra bilden, men dina brushes till den vänstra tyckte jag var snäppet finare ;)

annikamedstortA
0

24 år säger du? :O Could never guess.

Cydonia
0

Verkligen jättesnyggt! Fast jag gillar inte att typsnittet på texten speglar sig, blir svårare att läsa då. Fast en smaksak förstås… :)

Berglund
0

Riktigt snygg ;) Så stilren och enkel men ändå väldigt speciell på ett väldigt bra sätt ;)

Kan du säga vad dom brushes heter som du använde? Eller kanske skicka dom till mig? ;) Min mail kan du få isf.

AnnaJohansson
0

#26 Tack ;D 

#27 Haha, nä det märker man absolut inte i ridningen heller xD Igår red jag barbacka och hon fick typ fnatt och skenade runt i hela paddocken! Sven pigg för att vara 24, alla gissar på typ 15 ;P

#28 Haha, det är nog en smaksak. Fast ska nog ändra typsnittet på "Py" då inte alla förstår vad det står ;D

#29 Tack så jättemycket :) Jag vet inte vad de heter, (har raderat dom från datan, har dem bara i photoshop) men vet att jag laddat ner de från devianart! Men sök på "Photoshop Brushers" på google så får du fram massor!

Berglund
0

#30 Jag vet, jag har redan gjort det. Men dom jag vill ska komma fram, kommer ej fram :P

AnnaJohansson
0

#31 Men hur gör du då?

Berglund
0

#32 Asså jag kommer ju fram till Brushes, men inte sånna jag vill ha. :P Jag söker på Photoshop Brushes