Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 05-kritik-närbilder
Läst 615 ggr
OliviaJ
0

Ögon - Kritik!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Fotade i stallet idag. Här kommer två bilder på hästögon!

OliviaJ
0

Och den andra..

Marija
0

#0 - Gillar inte vinkeln. Mina ögon dras till tränset. Tyvärr faller den mej inte i smaken.

#1 - Jättefint! Gillar dom vita ögonfransarna (a) Fast jag skulle nog beskärt liiite tajtare!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Monday
0

Till skillnad från Marija så älskar jag vinkeln i första bilden. Jag tycker att det är den som gör hela bilden intressant. Och eftersom tränset inte alls är i fokus i bilden så dras inte min blick dit. Jag börjar istället fundera på vad hästen tittar på, och vad tänker den på? 
Ja, jag gillar den! :)

#1 Den här tycker jag inte alls är lika intressant men hade säkert blivit bättre med tajtare beskärning som Marija skriver.

http://www.regret-nothing.com

Marija
0

#3  - Detta gör att jag älskar sajten - Alla tycker olika =)

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Monday
0

#4 Ja, visst är det underbart! ;)

http://www.regret-nothing.com

OliviaJ
0

Tack för kommentarerna :)

Thorsen
0

Bild 1: Min blick drogs åt antingen tränset eller bakgrunden. Och jag säger som Marija, jag gillar inte vinkeln så mycket.

Bild 2: Mycket finare bakgrund. Dock så gillar jag inte att man ser vitan i ögat. Och som Marija säger, en tajtare beskärning hade blivit bättre. Annars fint!

Festis
0

Jag gillar båda bilderna mycket, tränset på första bilden stör inte, men något rött i bakgrunden är lite störande. Men fina bilder! :)

OliviaJ
0

Tack, ingen mer? :)

AnnaJohansson
0

Bild 1: Jag tycker tränset stör, en lite tajtare beskärning så att tränset inte får lika mycket plats alt. att det inte syns alls skulle vara mycket bättre!

Bild 2: Väldigt fint på ögat, men gärna lite tajtare beskuren!

OliviaJ
0

Något sådant då? ;)

AnnaJohansson
0

Ja, det var mycket bättre!