Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 616 ggr
Lagerquist
0

Elmia, sent omsider :)

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lite sent, men det är väl ingen nyhet att jag är lite efter?

Här är mina bästa 7:a bilder från Elmia skulle vara jätte roligt om ni ville kommentera :) Mitt tema för dagen var annorlunda, så jag hoppas att jag lyckats uppfylla det på någon punkt i alla fall! Två av bilderna är inte annorlunda men jag valde att ta med dem i alla fall.

Bild 0 Ett porträtt på mamma tinker.

Lagerquist
0

Bild 1 Inget jätte ovanligt porträtt men vill gärna ha kritik på denna bild ändå.

Lagerquist
0

Bild 2 Porträtt av dressyrponnyn Jarmo (?) som ni säkert sett i helkropps samt huvudporträtt format tidigare.

Lagerquist
0

Bild 3 En maffig tinker som fick sina bakben dokumenterade. (Är fascinerad över deras väldiga hovskägg!)

Lagerquist
0

Bild 4 En Shagya-Arab

Lagerquist
0

Bild 5 Shagya-Araben igen med sin ryttare.

Lagerquist
0

Bild 6 Under uppvisningen av Fjord-Hästen

Sista bilden ni är fria att kommentera!

Abico
0

Fina bilder, jag är överförtjust i #0 :P

#5 - Jag tycker bilden var lite för ljus, men så är jag en sån där "mörka-bilder" galning ;P Synd också att svansen är på vänster sida om hästen och att man inte ser mer av den. Annars en härlig vinkel :)

Hanna 

Granatapple
0

Jätte fina bilder allihop! Min favorit är dock #5, vilken underbar känsla! Skitläcker bakgrund, härlig kompensation. Luv it!

FeliciaS
0

Förstår inte riktigt meningen med ett par utav bilderna.. Gillar #5 mest :) Väldigt fin och uttrycksfull!

Mvh Felicia
medarbetare på Marsvin.ifokus

divansson
0

fräny med dess vinklar och så :) gillar de allihop. fasst ycker nog endå att #5 är finast ;)

Emelie-G
0

Jag gillar verkligen alla bilderna, tycker om hur du har komponerat dem. Det är de små detaljerna som gör det :)

Jojaton
0

Älskar bilden på Jarmo! :D

Johanna - Instagram

jojjehanna
0

JarNo, inte JarMo… Är du säker på att det är en shagyaarbar? Den ser så grov ut?

Anna
0

Jag reagerade också lite på det här med shagyaarab. Är du säker?

Annars gillar jag din annorlunda fotostil Lovisa. Mest tycker jag om #0, #1 och #4.

Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

annaattlid.se

Marija
0

Jätte fina bilder! Annars är #2 och #4 mina absoluta favoriter. Jätte snyggt!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Klasselover
0

Jättefina bilder! Jag fick ett på tinkerfölet ^^

Whatever you do in life will be insignificant, but it is very important that you do it.

Malin-Trotsig
0

#1 och #5 = helt underbara. Vågar till och med säga att #5 är den bästa bilden från Elmia jag sett än sålänge. Otroligt fint komponerat, ljus men inte överexponerad och en annorlunda vinkel. Ursnyggt!

Stalltokig
0

Jättefina bilder! Roliga vinklar ;)

Lagerquist
0

Tack allihop!

Är helt säker på att det är en Shagya-Arab, såg när de presenterade dem på stora banan ;)

Sarawibron
0

#5 är fantastisk!

Kattapult
0

Jag gillar också #0 supermkt

Minka
0

Jag gillar #0 och #4 väldigt mycket. Riktigt lyckade bilder måste jag säga! (:

Sossso
0

Älskar Bild #0 , #1 och #4 :D UNDERBARA :D

Mari
0

Helt underbara bilder alltihopa :D
Kul att du tänker lite annorlunda ^^

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Thorsen
0

Bild 1. Helt underbar bild! Vinkeln är annourlunda, men väldigt snygg! Gillas verkligen!

Nemii
0

Jag ÄLSKAR annorlunda bilder! Det känns som att det finns fler tankar bakom dem. Skitsnyggt jobbat! Nu vart jag riktigt avundsjuk ^^ Måste skaffa mig en systemkamera jag också..

OliviaJ
0

Jättefina & annorlunda bilder :)

Niklas
0

Bild 5 tycker jag är jätteläcker. Gör en plansch av den och sätt upp på väggen.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

annikamedstortA
0

Skriver till alla om du inte misstycker ;)

#0 Helt otrolig. Älskar den verkligen, fina mjuka färger, fint att det blåser lite så man får med lite "rörelse"

#1 Fin vinkel, mkt bra porträtt enligr mig, ponnyn kunde dock ha sett lite piggare ut (vet inte om det är teckningen på den som förstör "ögongnistret lite, men i alla fall :)

#2 Häftig på ett sätt, men ändå lite osammmanhängande. Lite störande att mulen sticker fram lite och att man ser hans tänder, benen ser lite krokiga ut

#3 Tycker också att det var ett jättefint hovskägg! men vinkelt är lite knasig, kanske om du skulle vara lite mer snett från sidan? vet inte riktigt.. men lite mycket förgrund också kanske?

#4 Urfint porträtt, men lite för mycket luft framför hästen, kanske skulle tagit med lite mer av hästen, så att du förflyttat hela bilden lite?

#5 otrolig, fulländad, perfekt!!!!! Det ser ut som om hästen svävar!

#6 Fräsig bild! Jättefin, vet inte riktigt om den kunde blivit bättre om man såg lite mer av hästarna?

Men, ta inte min kritik på sån allvar riktigt, tro mig, jag skulle aldrig kunna ta såna bilder, men det är enklare att kritisera än att följa kritiken jag själv, men jag tycker att det är bra med mycket kritik när jag själv får den för mina bilder, så, det är bara att ta till dig, eller att välja att inte göra det :) För i stort sätt så älskade jag alla bilderna ;D

Kramkram