hästbild- före/efter :)
Man ser att det är klonat, samma mönster upprepar sig. Men klona är jättesvårt! Det är bara att övaövaöva ;)

Bilden var mycket bättre när flaggstången var borta. Men jag tycker nog att man skulle fångat språnget lite tidigare. Ser t som att hästen snart skall landa. Annasr så gillar jag bilden. Det är inte så vanligt att se fjordingar :)
Jag tycker att du skulle låtit flaggstången vara kvar, det hade då sett ut som en bild för svenska fjordhästföreningen ;)

håller med ovanstående.. ;P men fin bild också :)
Tack alla x)
Håller med emelie. tycker inte att flaggstången stör ett dugg.
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Jag håller också med Emelie..
Själv tycker jag flaggstången gör hela bilden! Utan den blev den nästan lite tråkig. Men annars, bra att du klonade bort staket osv i bakgrunden.
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

Jag tycker också att flagg stolpen var jätte bra där den va, är som attlid sa den gör hela bilden
men som sagt, ska ju inet publicera denna, vill hitta lite bilder där det är lätt att klina så jag övar xD
men tack iaf :D

Tyckte själva kloningen var väldigt bra gjort! Men som många redan sagt så gör flaggstången nästan hela bilden.
#12. Ok :D tack!

tycker det var bra , men håller med om att bilöden blev lite tråkigare utan flaggstången :) FJOOOOOORDIIIING!!!!!!! helt underbar :D <333333<333333<33333<33333<333333<333333<333333<3<333333<3<33<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<33333
/Frida
Medarbetare på Sång.ifokus.
Stå på dig, annars gör någon annan det.
HAHA, jag tror att Fridoliin gilla rfjordingar xD ;)