Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 10-fototillfällen
Läst 543 ggr
ZABA
0

Fotograf sökes!

Stockholms Ponnyavelsförening arrangerar söndagen den 25 november 2007 en ridklassdag på engelskt sätt. Platsen är Kungsberga Ridskolas ridhus, Färentuna, Ekerö. Det vore toppenkul om någon/några av er med riktigt bra kameror har lust att komma förbi och fotografera. Bussförbindelser från Brommaplan. Läs mer under aktiviteter på www.stpof.com .

/ Marie

AnnaFreds
0

Jag bor på ekerö :D Dock är det dagen efter min födelsedag så jag vet inte om jag har tid. Men om jag har tid så kommer jag gärna förbi ;)

The-Photo
0

Vad menas med riktigt bra kameror?

Cavello
0

#2 Kameror som kan ta bra bilder i ridhus utan blixt kan jag tänka mig.

Cydonia
0

Kanske att jag svänger förbi, mitt tele är ju hyffsat ljusstarkt i alla fall…

ZABA
0

#2+3. Helt rätt uppfattat. Bra kamera i detta fall är en som "kan ta bra bilder i ridhus utan blixt". 

Det vore superkul om iaf någon av er har möjlighet att komma!

Niklas
0

Berätta gärna mer för mig som inte kan något om hästar. Vad är det som kommer att hända där? Är det utomhus?

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

Niklas
0

Aha, nu ser jag att det är i ridhus. Då kommer jag inte för ljuset lär inte räcka till bra bilder tyvärr.

Vänliga hälsningar

Niklas

Vänliga hälsningar, Niklas

Sök information om Sveriges adelssläkter för din släktforskning

angelinabergenwall
0

#4 Vi kanske kan sticka dit tillsammans, jag har ju mitt 50 1,7 och det duger mer än väl till ridhusförhållanden.

Cydonia
0

#8 Smaaaart du är! ABAA AB slår till igen? (mitt macro funkar nog också skulle jag tro…) :)

angelinabergenwall
0

#9 Jag veet, mitt IQ är överlägset >:D
Det borde ju fungera, och man klarar sig nog med tele om man höjer ISO en aning ^^