Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 03-kritik-porträtt
Läst 641 ggr
E-Lingman
0

Färgstarka bilder

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej på er!
Har två bilder som jag väldigt gärna vill ha kommenterade. Första bilden är på en unghäst valack. Och andra på ett sto. Jag har dragit lite i färgerna och klonat lite. Klonat jätte illa på bild två. Ska försöka göra om det imorgon tror jag :D

All kritik är välkommen. Jag är väl här för att lära mig ;)

E-Lingman
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nr 2

Valkyria
0

Beskär lite på första bildenså blir det npg bättre..
men jättefina färger och skärpan är ju jättefin!

Andra bilden kan jag inte hitta mer att klaga på än kloningen och den har du ju redan sagt att du ska göra om så :) (är kass på att klona jag också xP)

neonrosa
0

Andra bilden föll mig inte i smaken, vet inte varför, ljuset och beskärningen känns en aning tajt. Första bilden däremot var riktigt fin! Bakgrunden var väldigt lyckad.

Mari
0

Jag tycker båda var jättebra ^^
fast beskär lite på första bilden, ta bort mer på högersidan så hästen blir mer högerställd tror de skulle se bättre ut :)

Sajtvärd för Djurfoto
www.mariekengren.se

Marija
0

Första bilden - helt klockren!
Beskärningen, kompositionen, färgerna - ALLT! Super!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Lininaa
0

Bild 1: Verkligen härliga färger, jättefin bakgrund och söt häst. Kompositionen gillas! Jag vill se mer av ögonen och jag gillar inte hur du kapat benen på hästen. Enligt mig stör din logga väldigt mycket, förstår att du inte vill ha bilder stulna osv. men när jag tittar på den här bilden känns det nästan som att bilden är tagen genom glas pga. loggan.

Bild 2: Du har fångat ett kul uttryck, bilden har liksom den första fina färger och härlig bakgrund. Hade du höjt kameran lite hade du inte kapat manen och du hade fått med mindre av hästens ben och mindre av onödigt mycket bakgrund. Även här vill jag se ögonen tydligare.

E-Lingman
0

Tack hörni!
Jätte bra kritik från er alla!