Skratta ?
Asså helt ärligt! Ska man skratta eller gråta? o__O
Man är ovän med USB kabeln till den nya kameran. Man har kvar bilderna på kameran för att få hjälp av pappa som kommer hem senare. Man vill undersöka kameran. Klickar på FORMATERA eller vad den heter. WHOPS är alla 259 bilderna man fotat idag borta :'O.
Vad ska man göra? Börja ASGARVA eller vaddå? >.<

ajdå, så synd :( Man blir så irriterad när det blir så
Oj! Vad tråkigt. :(
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

#1: Haha precis :'/ plus att det var ngra bilder jag hade blivit "kär" i .. Haha .. men men, man kan se det på den ljusa sidan, Jag vet vad jag inte ska gå in i för inställningar. Och jag kan fotografera redan på Fredag igen :'') samma hästar xD
#2: Håller med om det .. /:
Ops, tråkigt /:
Ladda ner ett recovery program, (t.ex. BadCopy pro), koppla in kameran med USB sladden (när du har blivit vän med den ;)), öppna recoveryprogramet som visar alla filer som blivit raderade från minneskortet och ger tillbaka dem :)
Ajdå =(
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

#4: Jaa det är jätte tråkigt :O Hade blivit nöjd med typ flera bilder x''/ och allt …
#5: Tack för tipset :D Ska be min kusin om hjälp med det. Jätte tack ^^ (':
#6: Jaooppp :/

MEN SANDRA xD Så alla bilderna som du tatt på mig när jag red idag försvann???

#8: Aaa dom försvann >.< Och dom BRAIGA bilderna på knäppisarna i hagen :/ Men, jag kan pausa i min ridning på Fred. Och fota… MEN DÅ ÄR DET PADDOCK SOM GÄLLER ! DET SKA DU VETA ANNA x''''''D
Jag säger som #5 och hoppas att du får tillbaka dom braiga bilderna ;)
Vad tråkigt "/ Men hoppas det funkar att få tillbaka dom! :)

Nej, vad trist :( Hoppas verkligen du får tillbaka dom!
Sånt är så iriterande -.-' Men å andra sidan så vet du vilka knappar man inte ska trycka på med bilderna i kameran ^^
Hanna

Hoppas också att jag får tillbaka dom, ska bara förstå de där programmen, min kusin får nog hjälpa mig med det x'D
#13: Säger som dig jag med, det är det "ända" positiva med att dom försvann x''D Vet vad jag inte ska klicka på ! (: