Hästfoto iFokus

Hästfoto

Etikett: 04-kritik-hästsport
Läst 334 ggr
Shallow
0

Hästhoppning, Bälinge.

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjenare alla. Här kommer några bilder som skulle vara kul och höra vad ni tycker, vad jag ska tänka på m.m. :)

Deta va faktist min första hopptävling som jag fotograferade utan att bara ta nåra fjuttiga kort :). Har bara fotografera på trav innan och hästar i hagar, utställningar m.m.

OBS!

Komentera inte innan jag säger att de är ok :) ( Ska ladda in flera)

Shallow
0

Bild 2  ( dock ingen hoppbild)

Shallow
0

Bild 3  ( gillar hästen! ;D)

Shallow
0

Bild 4

Shallow
0

Bild 5

Shallow
0

De får räcka… Så de är bara att kommentera nu! Vädret va dock dåligt och mulet regnade mkt.

Shallow
0

Kanske skulle ha gjort dem ljusare mer?

Shallow
0

Ingen?

Marija
0

#0 - Skulle nog velat att du tryckt av liiite tidigare. Annars fint fångat. Skulle nog beskärt den i stående format.

#1 - Alldeles för mörk, ser nästan inte vad som är vad i hästens ansikte. Lite mera luft åt vänster skulle vara bra.

#2 - Även här skulle du nog tryckt av lite tidigare. Ev. rätat upp den. En aning för mörk även denna. Håller med dej, hästen är riktigt snygg!

#3 - Känns lite oskarp, och hade gärna sett att du rätat upp den. Annars fint fångat!

#4 - Även denna känns lite oskarp. Och hade även här velat att du rätat upp den. Fint fångat!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Shallow
0

#8 Tack, ska göra mitt bästa, fick stå i hinderhuset xD för de regnade hela dan nästan =(

Shallow
0

Tyckte om #1 som mörk. Men har gjort den lite ljusare nu. ->

Marija
0

#9 Ajdå, kan inte varit kul!

//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus

Cavello
0

Prova att räta upp och ljusa upp bilderna så blir de nog en aning bättre. Lite mer skärpa skulle inte heller skada och att du tryckte av tidigare i sprången, annars fina bilder!

Forssen20
0

Dom ser lite snea ut :)

Shallow
0

#13, Nje. hindren stod konstigt sedan sog jag och trängdes med massa med människor i hinder huset :p ingen ville stå i regnet.

Shallow
0

#12 kan försöka. Ibland blir ansiktet på ryttaren mer suddigt >.<

SofiaR
0

jätte fina men de ser lite dammiga ut om du fattar vad jag menar typ grått eller nått.

neonrosa
0

Tycker din logga förstör otroligt mycket av bilderna.

Forssen20
0

hålle med #17, tona ner den lit pch det silvirga/glittriga syns lite väl mkt

Sarawibron
0

Tycker din logga förstör väldigt mycket av bilderna som #17 sa, man ser ju knappt hästen bakom. Du borde ta och dels göra den mindre och flytta på den så att man kan koncentrera sig på bilden och inte på loggan.

annikamedstortA
0

Allt som allt var det fina bilder, men de störs väldigt mycket av ditt copyrightmärke.. :P