Bilder !
Jag fotade bilder idag när jag var hos medryttarpållen (: Vill ha
kritik på några bilder (: Fotades då med Canon EOS 400D med
standard objektivet, 18-55 mm. (: Men blev nöjd med ett par
utav bilderna. :)
#0: Mycket nöjd med den här bilden. Bakgrunden ser dock målad ut på vissa delar fastän den är fotograferad. Lite beskuren på höjden, för att få bort en haka. (Porträtt, "riktad mot huvudet ;D)

#1: Blev nöjd med denna bild. Beskuren litegrann på höjd.

#0 Väldigt konstigt beskuren Sandra ;D Och alldeles för ljus, försök fixa lite med kontraster och annat i photoshop och försök få den lite mörkare!

#3 Bättre med färgerna, men synd att det inte är någon skärpa alls.. Annars mkt fin del utav traven, men synd att svansen blev avklippt oxå.

#4 oks.
#0 Gillar inte beskärningen, ryttarens huvud är avklippt och hästens ben ser avklippta ut. Bilden är dessutom överexponerad.
#3 Bättre gjort här, även om jag inte kan förstå varför du klipper av huvudet på ryttaren. Hade också velat se hästen lite mer centrerad. Om det går, försök att ha lite kortare slutartider nästa gång, så att du får lite bättrefrysta bilder!
Kämpa på!

#6. Tack för din kritik :D. Då vet jag vad jag ska kämpa med :) är ju även "nybörjare" på att fotografera med en systemkamera, och "känner" den inte så bra än ! (;