Bortrest i veckan
Som ni ser är jag uppe rätt så sent. Om bara två timmar åker jag och mina föräldrar till flygplatsen för att sedan ta ett plan ner till Kanarieöarna.
Det betyder då att jag inte kommer ha tillgång till internet SÅ mycket, loggar nog in nån gång i veckan bara och fixar med småsaker på forumet och så men annars så är jag borta och solar och fotar hela veckan.
Hoppas ni får ett bra lov och ha kul!
Maggan
Maggan, mgfotografi.webb.se
Medarbetare på Hästfoto.
Ha så jättekul, kommer sakna dig! Du får smsa! <3
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling

=( Och jag fick inte följa med i resväskan. :'(
Hoppas du har kul, och bränn dig inte för mycket.
Vänliga hälsningar
Alexander Isaksson

Ja, ha så kul :) och ta massa fina bilder och visa oss sen!

Ha så kul Maggan =)
/ Annie, medarbetare på Teckning.
http://thelillan.blogg.se
Ha det så roligt! :D
Ha en trevlig semester, och leta upp lite hästar att fotografera och visa oss sedan :D
Ha det så bra, hoppas du inte blir magsjuk som jag blev när jag var på Gran Canaria ;)
Ha så roligt :)

Ha så kul :) (sent ute, men bättre sent än alldrig)
Haa såå skojj =D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
Har pratat lite med henne nu, hon är framme och har det bra =) Vi lär få se massa bilder när hon kommer hem!
Anna, värd på Hästfoto och Webbutveckling
Hej allihopa! Är nu här nere och har det jättemysigt! Solen skiner hela tiden nästan, det blàser en del men det är bara skön för det är 25 gader + hela dagen!
Har redan brännt mig och fjällar pà nosen men annars màr jag jättebra och har hur trevligt som helst!
Har fotat jättemycket och kommer absolut lägga upp lite bilder här, trots att det inte är nàgra häster pà dom ^^. Men jag är värd sà jag fàr göra lite bus ostraffat. xD
Kommer hem pà lördag kväll, tror jag, eller natt. Men men! Hoppas ni har det bra och tar hand om er bättre än vad jag gör och ha ett underbat lov! :P :D xD <33
//Maggan
Medarbetare på Hästfoto.
#12 Trevligt :) Vi väntar spänt på bilder!
Hej igen! Så e jag hemma igen då :D eller :( kanske jag ska säga =D
Slogs ju av kyla när jag kom ut från flygplatsen bara någon timme sedan! Brr!
Har precis packat upp men är långt ifrån sysslolös. Ska lägga över bilder till hårddisken, ducha, lägga upp bilder på diverse ställen och äta, om jag orkar. Och så ska man ju hinna sova också… Men det ska väl lösa sig.
Hoppas ni har skött er medans jag varit borta, sätter igång med lite igenomskådning av trådar imorgon. :)
//Maggan
Medarbetare på Hästfoto.
Välkommen hem =D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus