Mitt första fotouppdrag!
Nu har jag fått mitt första fotouppdrag! Vi har dock inte bestämt datum när jag ska komma osv, men jag skall fota en kvinna med hennes dotter samt hingst som hon ska ge till sin man i farsdagspresent! Är så himla glad att jag fått svar på annonsen jag la in, tidigare idag bara! :D Var bara tvungen att skriva av mig xD
Johanna - Instagram
Åh vad skojj! Haha, det var inte en dålig farsdag present ;) Men ska kvinnan ge sin man en farsdags present? :S
Vad kul! Grattis och lycka till :)
#2 Ja, men det är ju inte hennes far xP

Vad roligt ;)
#5 hah xD
Kul :D
Roligt! Visa några bilder sen.

Vad roligt =)
Vad kul!, trevligt att du fick svar så snabbt också, hoppas det går bra!
Och angående det här med farsdag, det ÄR ganska vanligt att mammor hjälper sina barn med farsdagspresenter till sin make när barnen är små (och även äldre barn, min mor står fortfarande för farsdagspresenten xD).
Dessutom kanske hon också vill ge sin man något, för att han är en bra far åt deras gemensamma dotter?
finns mååååånga sätt att böja på dom där "högtiderna". Min vän firar mors dag, bara för att hon själv ska bli mor någon dag, det är ett sätt.
Conga :) Var har du lagt ut annons då? =)
#14 Du har mitt tillstånd ;)
Congrats =D
//Marija, medarbetare på Hästfoto.ifokus
#15 Tack.
Satte ut annonsen på www.hastannonser.se. Har en på horsetrading.com(.se?) också, men itne fått något svar från den.
Johanna - Instagram